André P Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg hadde tenkt å gå til innkjøp av CP 885, men da jeg fikk greie på at det kommer nye modeller blir det til at jeg venter. Er ikke så veldig inne på digitalkamera, men tror nok et slikt kamera duger til mitt bruk. Jeg er nok like uttolmodig som en unge, så det jeg lurer på er om noen vet når CP 4300 kommer for salg. Og evt hva det vil koste sånn ca. Lenke til kommentar
superrune2 Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Kameraet kommer i oktober. Steves Digital camera har allerede testet kameraet. Jeg vil tippe at prisen vil ligge rundt 5000,- Lenke til kommentar
raysv Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Testen som ligger der er ikke helt komplett enda, han har hitil bare fått et pre production cam, og har ikke fått lov av nikon til å legge ut noen prøve bilder osv. av det kameraet enda. Men blir spennende og se om de har fått forbedret bildekvaliteten litt fra 885. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 De foreløpige indikasjonene går ut på at bildekvaliten er forbedret i forhold til 885. Dette gjelder bla. problemet 885 har hatt med rødfarger. MLW Lenke til kommentar
André P Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Vil bare takke for informationen dere kom med! Ser fram til anskafelse av kameraet. Kan jo gjerne spørre om det er andre kamera i samme prisklasse noen vil anbefale. Tror selv at det skal godt gjøres å matche dette kameraet når det gjelder å få mye for pengene. Takk igjen! Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Olympus C-4000 er også et spennende alternativ i denne prisklassen. MLW Lenke til kommentar
*T* Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Er det noen som har sett en test av det ferdig utviklede kameraet? Det eneste jeg ser av tester er gjort med et pre-production kamera, og det gir jo ikke et 100% riktig inntrykk. Er usikker på hvordan kamera jeg skal velge. CP 4300 virker veldig bra, lite og kompakt, men fortsatt greit å holde i. Valget står mellom CP 4300, Sony DHCP-9 (tror jeg det heter) og Canon S40/45. :smile: Klarer ikke å bestemme meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå