Gå til innhold

Nikon Coolpix 4300....?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt å gå til innkjøp av CP 885, men da jeg fikk greie på at det kommer nye modeller blir det til at jeg venter. Er ikke så veldig inne på digitalkamera, men tror nok et slikt kamera duger til mitt bruk. Jeg er nok like uttolmodig som en unge, så det jeg lurer på er om noen vet når CP 4300 kommer for salg. Og evt hva det vil koste sånn ca.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testen som ligger der er ikke helt komplett enda, han har hitil bare fått et pre production cam, og har ikke fått lov av nikon til å legge ut noen

prøve bilder osv. av det kameraet enda.

Men blir spennende og se om de har fått forbedret bildekvaliteten litt fra 885.

Lenke til kommentar

Vil bare takke for informationen dere kom med! Ser fram til anskafelse av kameraet. Kan jo gjerne spørre om det er andre kamera i samme prisklasse noen vil anbefale. Tror selv at det skal godt gjøres å matche dette kameraet når det gjelder å få mye for pengene.

Takk igjen!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen som har sett en test av det ferdig utviklede kameraet? Det eneste jeg ser av tester er gjort med et pre-production kamera, og det gir jo ikke et 100% riktig inntrykk.

Er usikker på hvordan kamera jeg skal velge. CP 4300 virker veldig bra, lite og kompakt, men fortsatt greit å holde i. Valget står mellom CP 4300, Sony DHCP-9 (tror jeg det heter) og Canon S40/45. :smile: Klarer ikke å bestemme meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...