kristoffer1989 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Burde jeg gå for Griffin AirClick eller Apple Remote & Headphones løsning? vet ikke hvordan linkene fra apple store er men... Griffin Airclick Apple remote & headphones løsning kontrollen skal ihvertfall brukes til en iPod 4. generasjon, er bare ikke helt sikker på hvem av disse to jeg burde velge, koster det samme begge to...så godt som... Har som sagt en 4. generasjons iPod og har et Koss Portapro headset, noen som kan anbefale meg en av kontrollene? Endret 15. januar 2006 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 *bumpings* også sånn bump inneholder jo selvsagt 14 tegn... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Kommer vel an på om du trenger en slik trådløs løsning da. Her må du vel velge om du vil ha fjernkontrollen trådløs, eller ikke. Selv ville jeg ha tatt begge, men når jeg er på farten ville jeg ha gått for Apple's løsning. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Kommer vel an på om du trenger en slik trådløs løsning da.Her må du vel velge om du vil ha fjernkontrollen trådløs, eller ikke. Selv ville jeg ha tatt begge, men når jeg er på farten ville jeg ha gått for Apple's løsning. 5444189[/snapback] Hva er egentlig fordeler og ulemper her da? untatt at den ene er trådløs og den andre er med kabel? noen forskjeller som er verdt å merke seg? Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 *bumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbump* ja sånn bump vettu... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Kommer vel an på om du trenger en slik trådløs løsning da.Her må du vel velge om du vil ha fjernkontrollen trådløs, eller ikke. Selv ville jeg ha tatt begge, men når jeg er på farten ville jeg ha gått for Apple's løsning. 5444189[/snapback] Hva er egentlig fordeler og ulemper her da? untatt at den ene er trådløs og den andre er med kabel? noen forskjeller som er verdt å merke seg? 5444404[/snapback] Hva kan du tenke ut da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå