Falcon1975 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Som topic sier... Etter jeg formaterte discen så funker det ikke enda jeg kjørte recovery cd'en.. Noen som kunne funnet frem hva jeg skal gjøre.... Har en Fujitsu Siemens Scaleo T Takk mvh F http://www.fujitsu-siemens.com/products/de...s/scaleo_t.html Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det er mulig at kortleseren må "monteres", altså tildeles stasjonsbokstav(er). Det gjør du i Diskbehandlingen i datamaskinbehandling. Mange kortlesere som tar flere korttyper må ha en stasjonsbokstav for hver kortplass. Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Det er mulig at kortleseren må "monteres", altså tildeles stasjonsbokstav(er). Det gjør du i Diskbehandlingen i datamaskinbehandling. Mange kortlesere som tar flere korttyper må ha en stasjonsbokstav for hver kortplass. 5389203[/snapback] Fant det.. men der er kun harddisken..skal legge opp bilde.. Endret 5. januar 2006 av Falcon1975 Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Case solved... måtte aktivere masselagringsenheten.. den var deaktivert :-) Takk for svar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå