Nessi Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hey! Jeg har for ikke så lenge siden gått over fra Win2k til Winxp pro. på win2k var jeg avhengi for å finne framm i mine mapper å ha tjenesten sortere etter dato. Finner ikke denne på Winxp pro. noen som vet? kansje dette er meget begynner spørs men. Mvh Even. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Prøvd å sortere filene etter "endret" ? Tror det blir det samme. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Har engelsk versjon. står ikke noe som ligner på Endre. disse står Name Size Type Artist Album Title Year Tracknumber Duration Endret 5. januar 2006 av Nessi Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Eller opprettet dato.. Du kan velge hvilke valg du vil ha i menyen din ved å høyreklikke å hake av for hvor mange og hvilke valg du vil ha tilgjengelig.. Snakker nå om den linjen som vises over innholdet i mappen.. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Takker fant det. Denne tråd kan da stenges! Endret 5. januar 2006 av Nessi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå