asv Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Er det noen som har en link til en printbar versjon av brukermanualen til Nikon d50? Jeg kjøpte mitt kamera i Korea, og koreansken er litt slitt for tiden... Lenke til kommentar
kak Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hm, denne er kanskje ikke printbar? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hm, denne er kanskje ikke printbar? 5389109[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Det er vel bare å gå inn på nikon sin support side og laste ned og printe ut. Først går du inn på nikon.com velger downloads - europe - norge - registrer deg hvis du ikke allerede er registret og logger inn og får tilgang til alle mulige brukermanualer Her er en direkte link til manualen men jeg tviler på om andre enn meg har tilgang i og med at jeg er innlogget på min brukerkonto. D50 Bruker manual Endret 5. januar 2006 av Mikkle Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Trykk her, last/skriv ut ! Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Vil uansett anbefale å registrere deg på nikon sin support side, så har de alle brukermanualer, firware-oppdateringer,drivere osv..samlet på et sted til neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå