^fmj Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 0.5 - 1 liter om dagen. Melk i abnormale mengder er ikke bra, hvis man skal tro dem som har greie på det. Litt OT: Mange folkeslag spesielt i Asia tåler ikke melk. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Drikker ca. 0,5-1.5 liter om dagen.. Og H-mjølk. Ikkje utvanna mjelk. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Drikker like mye som jeg alltid har gjort: 0l melk pr år.. Hater melk og kan ikke fordra det.. Blææææh Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 0 liter for dagen. hater melk... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Om man skal slanke seg f.eks er det veldig lurt å kutte på melkedrikkinga, for det er kalorier der som man ikke tenker på fordi melk liksom er så sunnt. Samme med Yoghurt, holder meg laaangt unna! Vann er tingen Om jeg hadde drukket 1-2 liter melk om dagen hadde jeg sikkert lagt på meg 15 kg på ett år Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Faen ass... Jeg har fått infeksjon i huden.. Dermed må jeg ta noen piller og hvis jeg drikker dem sammen med melk så kan det oppstå tungmetaller! Buhu, to uker uten melk Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg føler med deg... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ingenting.. Er visstnok alergisk, merker ikke så mye til det. Men det er kanskje like greit siden er smaker dritt Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Om man skal slanke seg f.eks er det veldig lurt å kutte på melkedrikkinga, for det er kalorier der som man ikke tenker på fordi melk liksom er så sunnt. Samme med Yoghurt, holder meg laaangt unna! Vann er tingen 5489602[/snapback] Når man slanker seg, trenger man verken å kutte ned på melk eller yoghurt. Visse yoghurter har 0,1 % fett og Ekstra Lett har veldig få kalorier. Ja, det er sikkert lurt å kutte ned på både melk og yoghurt hvis en drikker Helmelk og spiser God Morgen-yoghurt, men ellers ikke. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Om man skal slanke seg f.eks er det veldig lurt å kutte på melkedrikkinga, for det er kalorier der som man ikke tenker på fordi melk liksom er så sunnt. Samme med Yoghurt, holder meg laaangt unna! Vann er tingen 5489602[/snapback] Når man slanker seg, trenger man verken å kutte ned på melk eller yoghurt. Visse yoghurter har 0,1 % fett og Ekstra Lett har veldig få kalorier. Ja, det er sikkert lurt å kutte ned på både melk og yoghurt hvis en drikker Helmelk og spiser God Morgen-yoghurt, men ellers ikke. 5494959[/snapback] At det er 0,1% fett betyr ikke at det er minimalt med kalorier fordi. Men om man virkelig skal gå inn for å slanke seg på en streng diett så teller alle kalorier en rolle. Jeg spiste ikke engang gullerot jeg i den verste perioden Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 At det er 0,1% fett betyr ikke at det er minimalt med kalorier fordi. Men om man virkelig skal gå inn for å slanke seg på en streng diett så teller alle kalorier en rolle. Jeg spiste ikke engang gullerot jeg i den verste perioden 5494973[/snapback] Det har jeg aldri sagt heller, men istedenfor å spise middag kan man f.eks ta seg en yoghurt og noe annet. Jeg vet altfor mye om ekstreme dietter, så tror ikke du kan vinne denne melke- og yoghurtdiskusjonen. Går fint an å slanke seg med melk og yoghurt i kosten Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 At det er 0,1% fett betyr ikke at det er minimalt med kalorier fordi. Men om man virkelig skal gå inn for å slanke seg på en streng diett så teller alle kalorier en rolle. Jeg spiste ikke engang gullerot jeg i den verste perioden 5494973[/snapback] Det har jeg aldri sagt heller, men istedenfor å spise middag kan man f.eks ta seg en yoghurt og noe annet. Jeg vet altfor mye om ekstreme dietter, så tror ikke du kan vinne denne melke- og yoghurtdiskusjonen. Går fint an å slanke seg med melk og yoghurt i kosten 5494986[/snapback] Er ikke ute etter å vinne noe som helst Det er bra det finnes dietter/slankekurer for enhver smak Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er bra det finnes dietter/slankekurer for enhver smak 5495014[/snapback] Å være redd for kaloriene i en gulrot kan ikke akkurat kalles en diett, da ordet sulting beskriver slike ting mye bedre. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Man kan jo kanskje samenligne med kua? At nyfødte kalver drikker mye melk, men når den blir eldre stopper den med det. Kan vel kanskje samenlignes med oss mennesker, hvertfall hva som er sunt osv.? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) At det er 0,1% fett betyr ikke at det er minimalt med kalorier fordi. Men om man virkelig skal gå inn for å slanke seg på en streng diett så teller alle kalorier en rolle. Jeg spiste ikke engang gullerot jeg i den verste perioden 5494973[/snapback] Hva spiste du da? Slanker man seg på den måten mister man både fett OG muskler. Beste måten å "slanke" seg på er ved masse jogging og sykling, og spise masse proteiner, men likevel holde seg i et bra kaloriunderskudd.. (la oss si 1500-2000kcal per dag) Man kan jo kanskje samenligne med kua? At nyfødte kalver drikker mye melk, men når den blir eldre stopper den med det. 5495076[/snapback] Det er fordi den rett og slett ikke får mer melk. Kua inhalerer nok melk, hadde den fått tilgang til det. Endret 25. januar 2006 av TorgeirS Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 At det er 0,1% fett betyr ikke at det er minimalt med kalorier fordi. Men om man virkelig skal gå inn for å slanke seg på en streng diett så teller alle kalorier en rolle. Jeg spiste ikke engang gullerot jeg i den verste perioden 5494973[/snapback] Hva spiste du da? Slanker man seg på den måten mister man både fett OG muskler. Beste måten å "slanke" seg på er ved masse jogging og sykling, og spise masse proteiner, men likevel holde seg i et bra kaloriunderskudd.. (la oss si 1500-2000kcal per dag) Man slanker seg rett og slett ved å få i seg mindre kalorier enn det man forbrenner. det være seg om man spiser 2000 kalorier og forbrenner 3000, eller om man får i seg 800 kalorier og forbrenner 2000. Dietten min gikk med på å spise 4 måltid om dagen på hver 215 kalorier, så da kunne jeg velge selv da, om jeg ville ha 100 gram kyllingfilet med grønnsaker til (wok) eller om jeg ville spise en go-morgen yoghurt (som inneholder over 200 kalorier) Siden jeg ville holde meg best mulig til ferrest mulig kalorier skydde jeg alle kalorier som pesten, det være seg gullerot, eple eller hvilke som helst andre mellom-måltider. Gikk ned 17 kg på den dietten. Nå er jeg ikke like streng, og holder meg på 14-1500 kalorier dagen for å kvitte meg med de siste 4 kg jeg vil ha bort Men det handler jo om prioritering fra min side, man blir jo ikke mett av hverken yoghurt eller melk, så da er det mitt valg å heller spise noe man får mer metthetsfølelse av. Funker for meg Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Blir litt redd når jeg leser disse tingene, vanlige mennesker trenger 2000 kalorier dagen. En mann som jobber med hardt trenger 17 000. (Naturfagboken er kilden min) BTW: Drikker jordbærmelk på skolen noen ganger. Er ikke så glad i melk, smaker gammel somoftest. Men noen ganger er den god Endret 25. januar 2006 av MagE Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) EDIT: Her var det blankt. Endret 29. januar 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Litt OT: Mange folkeslag spesielt i Asia tåler ikke melk. 5473373[/snapback] Nei. De gir ungene sine saft Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg drikker ca et par glass om dagen nå. Men så drikker ikke jeg brus og ikke spiser jeg godteri Så ikke kom her og si at jeg er usunn pga jeg drikker "masse" melk om dagen Btw: Hvorfor tenker dere i kalorier? Er da ikkeno levemåte å måtte sjekke hvor mange kalorier man spiser. Bare spis noe ca sunt, og ikke slæk ned på treninga, så går det helt fint. Gått ned 8 kg på den måten Bortsett fra at jeg ikke spiser frokost pga ikke sulten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå