sofarot Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jaaada.. Hver dag er en evig om melka. Mamma er sint, fordi hun mener jeg drikker for mye. Jeg drikker vel ca. 1liter per dag i gjennomsnitt. Bare nå etter at jeg har trent, har jeg så og si drukket en liter.. Er det på noen måte skadelig? Hvor mye drikker dere? Lenke til kommentar
Spar Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg drikker 1/2 liter sjokomelk hver dag. Melk er usunt tror jeg i store mengder ja... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det kan gå uker uten at jeg drikker , men jeg kan også drikke 2 liter om dagen hvis jeg først føler for det. Er nok ikke skadelig nei Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Drikker et glass med Ekstra Lett om morgenen. Du burde absolutt ikke drikke en liter hver dag Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Drikker over 3 liter nesten hver dag. Har ikke merket noen skader av det enda nei... Drikk hardt du. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Drikker kanskje gjennomsnittlig 1/2 glass melk hver dag. Er ikke så glad i det. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Drikker et glass med Ekstra Lett om morgenen. Du burde absolutt ikke drikke en liter hver dag 5388848[/snapback] :!: Seriøst? Mennesker bør ha 3 desiliter melk hver dag.. Du ligger vel under det skulle jeg tro... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Drakk 40 liter med sjokomelk på noen uker Gikk greit med meg. Engangstilfelle da Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) 2 glass for dagen. Om eg får skikkelig lyst på melk kan det lett gå ned ein kartong eller meir Altså... I slengen. =P Endret 5. januar 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Er det skadelig å puste for masse?Q!? Drikker 1 liter per dag sånn ca. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Drikker 1 liter melk og 3 liter cola om dagen Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Jeg liker ikke melk! har ikke drukket melk sånn egentlig siden jeg gikk på barneskolen, da melkeordningen var... Eneste måten jeg greier å få i meg melk er ved sjokolademelk, eller frokostblanding med mye smaki verste fall. Ellers blir jeg kvalm av smaken Endret 5. januar 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg fortsetter nok slik jeg, melk er godt! I og med at jeg ikke drikker saft, brus, juice osv er melk knall! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Drikker vel kanskje 1-3 glass i uka Edit: Drikker antakelig 90% vann, minst, holdt på i et halvt år nå. Endret 5. januar 2006 av Carl M Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Er det skadelig å puste for masse?Q!? 5388873[/snapback] Håper da ikke det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Et glass skummet melk om morgenen.. En del mettet fett og sukker i melk, ikke lurt å drikke for mye.. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 drikker IKKE melk om ikke den er forkled blant oboypulver eller i frokostblandingen. barneskolen har fått meg til å hate melk... i tillegg er melk usunt i store mengder *refererer til de som drikker en liter melk dagen* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Et glass skummet melk om morgenen.. En del mettet fett og sukker i melk, ikke lurt å drikke for mye.. 5388896[/snapback] Auda.. Men det er vell fremdeles sunnere enn saft, brus osv? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Drikker vel kanskje 1-3 glass i uka Edit: Drikker antakelig 90% vann, minst, holdt på i et halvt år nå. 5388883[/snapback] word! Holdt på et halvt år jeg også Uten brus osv og uten godis. Drikker vel et par glass melk om dagen. Et kaldt glass melk er godt Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 drikker IKKE melk om ikke den er forkled blant oboypulver eller i frokostblandingen. barneskolen har fått meg til å hate melk... i tillegg er melk usunt i store mengder *refererer til de som drikker en liter melk dagen* 5388898[/snapback] Det kan da ikke være mye usunt. Jeg føler meg ganske frisk med 3 liter om dagen.. Kilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå