Buman Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Hei. Fikk i dag min K700i i posten fra Politiets hittegodskontor, siden jeg klarte det utrolige å glemme igjen dingsen på toget andre juledag. Dessverre har displayet på mobilen blitt ødelagt såpass at det er umulig å se hva du gjør med joysticken etter at du har skrudd på mobilen. 2 spm: 1. Kan displayet repareres hos en mobilforhandler? Noe som da ville lønne seg? Så vidt jeg veit er en K700i uten operatørlås verdt 500+ kr. idag (?) 2. Er det mulig å aktivere IR på den, uten å måtte trykke deg igjennom en masse menyvalg som jeg nå ikke har muligheten til å se? Grunnen til at jeg vil aktivere IR, er at jeg kan overførere kontakter til PCen med noe SE-software og overføre dem videre til min nye mobil (w800i). Ser ut som jeg ikke hadde kontaktene inne på det gamle SIM-kortet (nå sperra selvsagt). Endret 5. januar 2006 av Buman Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 1: Tror det går, men prisen er sikkert høy nok... 2: Ja, hvis du lager en snarvei i standbymodus. Sånn at du kan trykke "opp" så kommer f.eks. IR opp.. For å gjøre det trykk (i standby): Meny (joystick) - # - 6 - Endre (venstre valgtast) - * - 3 - Snarvei (høyre valgtast) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå