Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc vil ikke starte ved oppstart

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nylig og installerte en minnebrikke. Etter å ha installert den på riktig vis, vil ikke lengre pcen starte. Strømmen er der, viftene går, men det skjer ingen ting.

Prøvde så å fjerne den nye minnebrikken, men problemet fortsetter.

Sjekket så om alle ledninger sitter på plass, koblet til riktig osv - Alt ser ut til å fungere (men jeg har aldri før tatt en titt inni pcen før).

Noen forslag til hva some kan gjøres?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd å bytte minnespor, til liten nytte. Litt ekstra informasjon; jeg og min bror har nøyaktig like pc'er. Siden min ikke fungerer for øyeblikket, tenkte jeg å bruke et ekstra minnekort som jeg tidligere hadde i min pc, og bruke det i min brors pc.

Denne minnebrikken fungerte fint i min pc tidligere og burde forsåvidt gjøre det i min brors pc.

Tviler på at det er noe gale med minnebrikken siden problemet oppstår med/uten den nye minnebrikken.

(Usikker på hvilket HK jeg har)

Endret av Ilindinius
Lenke til kommentar

Tenkte på det og testet det. Åpnet min pc og så at ledningene i de to pc'en var koblet forskjellig. Til tross for at de begge inneholder like deler er delene forskjellig koblet sammen.

Litt skeptisk til å tukle med ledningene, siden det muligens kan skape desto større problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...