Ilindinius Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg kjøpte nylig og installerte en minnebrikke. Etter å ha installert den på riktig vis, vil ikke lengre pcen starte. Strømmen er der, viftene går, men det skjer ingen ting. Prøvde så å fjerne den nye minnebrikken, men problemet fortsetter. Sjekket så om alle ledninger sitter på plass, koblet til riktig osv - Alt ser ut til å fungere (men jeg har aldri før tatt en titt inni pcen før). Noen forslag til hva some kan gjøres? På forhånd takk Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 prøv å bytt minne spor du... hvilket hk har du? Lenke til kommentar
Ilindinius Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Jeg har prøvd å bytte minnespor, til liten nytte. Litt ekstra informasjon; jeg og min bror har nøyaktig like pc'er. Siden min ikke fungerer for øyeblikket, tenkte jeg å bruke et ekstra minnekort som jeg tidligere hadde i min pc, og bruke det i min brors pc. Denne minnebrikken fungerte fint i min pc tidligere og burde forsåvidt gjøre det i min brors pc. Tviler på at det er noe gale med minnebrikken siden problemet oppstår med/uten den nye minnebrikken. (Usikker på hvilket HK jeg har) Endret 5. januar 2006 av Ilindinius Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 og nå funker det verken med den nye eller den gamle brikken altså? Du får feilteste i hans pc del for del da, så finner du ut hva som er feil Lenke til kommentar
Ilindinius Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Tenkte på det og testet det. Åpnet min pc og så at ledningene i de to pc'en var koblet forskjellig. Til tross for at de begge inneholder like deler er delene forskjellig koblet sammen. Litt skeptisk til å tukle med ledningene, siden det muligens kan skape desto større problemer. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 få en som har peiling til å gjøre det da... det er egentlig ikke så vanskelig Lenke til kommentar
Ilindinius Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Ja, sikkert det greieste. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Ilindinius Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Det som frister mest er å slå til pcen, veldig hardt og gjentatte ganger. Mulig at det vil hjelpe? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 det hjelper ikke lommeboka iallefall når du skal kjøpe nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå