Moradi Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Skal kjøpe meg den nyeste utgaven av Arctic Cooling NV5 rev.3 og skal sette den på et Asus 7800GTX kort. Leste dette på Arctic Cooling sine sider: "NV Silencer Compatibility (on Nvidia boards) The NV Silencer 5 is basically compatible to the NVIDIA 7800 series boards except the power plug. You can take the power from the VGA board with connecting the black and red wire or you get the power from the PSU directly. Best is you buy a Y-cable for the 5.25" power cables, cut one plug of it and connect black with black and red (VGA) with yellow (PSU) in order to get 12V. Remove the isolation of the cables and twist them into each other, then isolate it with tape." Det hørtes forferdelig tungvint ut. Er det noen spm har noen erfaring med dette? Som kanskje har byttet ut sin kjøler allerede? Evt bilder? Vil helst ikke gjøre noen feil som kan ødelegge dyrt utstyr. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Skal kjøpe meg den nyeste utgaven av Arctic Cooling NV5 rev.3 og skal sette den pået Asus 7800GTX kort. Leste dette på Arctic Cooling sine sider: "NV Silencer Compatibility (on Nvidia boards) The NV Silencer 5 is basically compatible to the NVIDIA 7800 series boards except the power plug. You can take the power from the VGA board with connecting the black and red wire or you get the power from the PSU directly. Best is you buy a Y-cable for the 5.25" power cables, cut one plug of it and connect black with black and red (VGA) with yellow (PSU) in order to get 12V. Remove the isolation of the cables and twist them into each other, then isolate it with tape." Det hørtes forferdelig tungvint ut. Er det noen spm har noen erfaring med dette? Som kanskje har byttet ut sin kjøler allerede? Evt bilder? Vil helst ikke gjøre noen feil som kan ødelegge dyrt utstyr. 5388522[/snapback] Trodde rev3 passet uten modifikasjoner? Ellers er jo zalmans løsning god. Lenke til kommentar
sveinbrand Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Arctic Cooling NV Silencer 5 (Rev. 3) har fått to "plugger" på ledningen nå (en tre-pins og en to-pins), tror bare ikke de har oppdatert sidene sine. Vil tro at den skal passe til Asus også nå, men er ikke sikker siden jeg ikke har sett Asus sine kort.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg har den vifta, det er ingenting du må gjøre med den, jo en ting er det...åpne pakken og smell den på kortet og se tempraturen din bli bedre Lenke til kommentar
Moradi Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg har den vifta, det er ingenting du må gjøre med den, jo en ting er det...åpne pakken og smell den på kortet og se tempraturen din bli bedre 5391123[/snapback] :!: Genialt. Da er saken biff. Kjøler bestillt. Takk for svar Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Håper du blir fornøyd med vifta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå