SteveVice Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 I den siste tiden har jeg suttet og pratet med kompiser om hva som hadde vert dritkult om det kom på Xbox Live Arcade, og 2 av spillene jeg har snakket om har nå faktisk blitt annonsert. Worms og Street Fighter 2. Men jeg lurer på om det er andre spill dere har lyst å se på Xbox Live Arcade fra gamledager? Her er min lille liste: Carmageddon Regjerende mester av Destruction Derby-spill, tenk dere dette over Xbox Live Arcade, spillet passer fint under grensen da det bare tar opp 20 mb, og med dagens teknologi, kunne det kanskje pusses opp litt også. Sensible Soccer Klassikern, og kan fint gli rett inn på listen. Hvor fantastisk hadde ikke dette vert for oss nostalgikere? Golden Axe Golden Axe Co-Op over Xbox Live anyone? Mortal Kombat 2 Og når først Street Fighter 2 får sprette seg inn på vår marketplace i mars, hvorfor ikke invitere tidenes beste fighter-spill? Bomberman Why not? Kommer dere på noen flere knas spill som dere ønsker på Xbox Live Arcade? Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Hehe.. mange fine spill her. Men moonstone mangler! Dessuten har jeg så mange minner om Alexkid og Ninja Gaiden på Sega 8 bitt. Bare så fordømt irriterende at Markedplase ikke funker hos meg... Endret 5. januar 2006 av AltTrombone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå