Deadringer Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 jeg har nå hvert uten nett en i rundt 2.uker men har alt godt på vei igjen nå. men da jeg skulle logge på msn med den vanlige headcleaver mailen min, nekter den. jeg får denne feilmeldingen; greit nok tenkte jeg og ventet en stund. får samme melding hver gang jeg prøver å logge på, så jeg reinstallerte hele skiten. samma driten. men så prøve jeg med mailen til en kamerat og da kom jeg inn uten problemer. jeg har ikke anelse hvordan jeg får fixet dette og vil helst unngå å måtte bytte mail. derfor trenger jeg forslag så jeg får fixet det her. takker for all hjelp! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 har hatt samme problem før, mailen min virket på windows messenger, og gaim, men ikke på nyeste versjon. Men fant ut at det virket hvis jeg lastet ned en versjon eldre av msn, prøv det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) hm, ok, da gjør jeg det. edit: har prøvd, fungerte ikke Endret 5. januar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg sliter med samme problemet. Får verken logget på via jobb/hjemme eller Web Messenger. Har innstallert 7,5 på nytt 30000 ganger nå uten bedring. Går heller ikke via Windows Messenger. MSN er seff åpnet i brannmuren. Kjører "repair" funksjonen til Messenger hvor alt konluderes med at det er OK, uten at det er det. Har sendt mail til MSN Support, men tar vel sikkert litt tid. Noen glupinger med noen teorier til Headcleaver eller meg? Lenke til kommentar
Vikers88 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Da er det jo ikke noe i veien med MSN Messenger eller Win messenger, kanskje mail adressen er fu**a! Lag en ny eller no Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg bruker en Gmail adresse som har virket et års tid. Når jeg logger inn med en gammel Hotmail adresse fungerer alt Blir andre enn Hotmail adresser luket vekk tro?? Lenke til kommentar
Anonymisert Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei kan være st du må registrere adressen din hos passport. Link til registrering hos passport Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 har brukt samme adressen i 3år eller noe sånt nå, men ga opp i dag. lagde heller en nye en. Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hei kan være st du må registrere adressen din hos passport. Link til registrering hos passport 5390250[/snapback] Den har vært registrert der fra dag 1, merkelig. I dag virket min Gmail-konto igjen Fikk også et hyggelig, men laaaaangt svar fra MSN Support uten at det ga noen umiddelbare løsninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå