nassenøff Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Jeg skal gå til innkjøp av kablet router, og har funnet frem til 2 kandidater, men hvilken er den beste til onlinespilling, IP-telefoni og surfing? Linksys BEFSX41 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=11165 eller D-Link DI 804HV http://www.yatack.no/product?product_id=202108 Takker for tips Endret 5. januar 2006 av nassenøff Lenke til kommentar
meeg Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg har veldig god erfaring med Linksys routere, både trådløst og kablet. D-link derimot, har jeg motsatt erfaring med (heller dårlig mao.) Og når det gjelder webshop, mpx.no fremfor yatack.no uten tvil. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg vil anbefalle en Linksys router, har også bare hatt positive opplevelser med den, helt til jeg mistet den i bakken, men, men.... kjøp en linksys, enkle å konfigurere og de er stabile. Lenke til kommentar
hjelpekokk Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg har dlink 624, og 624+. Har etter mye plunder fått dem ganske stabil, men kan love deg at jeg aldri ville anbefale dlink til noen.... har hørt bare godord om linksys, men har ingen personlig erfaring med dem. di804hv haqr jeg ingen erfaring med, men siden det er dlink, ville jeg holdt meg langt unna :-) hilsen en stort sett misfornøyd dlink router eier. Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg vil anbefale DGL-4100 som bare kablet router. Har 'storebroren' DGL-4300 som jeg bruker både trådløst og med kabel uten noen problemer. Mvh, Sylvarius Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hvilken ISP har du? Linksys fungerer IKKE særlig bra mot Telenor sin PPPoE protokoll. Har selv prøvd 2stk. Linksys BEFSX41 og det var dårlig hastighet + mange internett sider som ikke funket, byttet til slutt til en ZyXel P-335 og er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
nassenøff Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Bruker NGT, Linksys ble bestilt. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå