Julia Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg bruker XP- cd'n og vil gjerne fjerne alt innhold på pc'n og innstallere alt på nytt. Hvor lang tid vil det ca. ta? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hvis man rebooter på installasjons-cd'en kan man velge hurtigformatering - og da tar det ikke mange sekundene. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 40 min tilsammen. Allt skal jo settes opp O.L Vil anbefale deg å lage en liten partisjon til å ha XP på. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hvorfor ikke bare prøve? Kan ta alt fra 30 minutter til 1 time. Kommer ann på hvor rask maskin du har. Selv innstallerte jeg XP pro i går kveld på 20 minutter... Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hvis du har grei nok pc, kan du formatere og legge inn os på ca. 15 minutter. Formatering tar maks 5-15 sekunder på ntfs. Vel å merke er dette quick format. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 07:40, Julia skrev:Hvor lang tid tar det å formatere en WD 120GB? Det vil ta under 1 minutt på hurtig-formatering og ca en halvtime på full formatering. Jeg vil også råde deg til å ha Windows på en liten pertisjon(f.eks 10GB), og alle dokumenter,mp3,filmer etc. på en stor partisjon (f.eks 110GB) Da kan du reinnstallere windows uten å røre filene på den store partisjonen. Quote: Jeg bruker XP- cd'n og vil gjerne fjerne alt innhold på pc'n og innstallere alt på nytt.Hvor lang tid vil det ca. ta? Innstallering av windows tar vanligvis 20-30 min. Innstallering av programmer tar ofte lengre tid avhengig av hvilke programmer du skal ha inn på den. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Med den harddisken tok det meg ca. 1 time til å formatere. Men hvis det er quick tar det. 1. min som du nevner simen! Jeg gleder meg til 200gb fra western. Dette er rått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå