Gå til innhold

Finale i "årets beste OT-Baren bruker 2005"

Dotten

Hvilken av de 5 finalistene syntes du fortjener tittelen "årets OT-Baren bruker 2005"?  

242 stemmer

1. 1. Hvilken av de 5 finalistene syntes du fortjener tittelen "årets OT-Baren bruker 2005"?

• Dahle (Sykler'n)
      76
    • Smårips_eier
      27
    • SteffyBoy
      30
    • Anette_
      29
    • LarsP
      80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye av det Dahle sier er satt veldig på spissen. Jeg respekterer ham mer enn noen bruker på forumet, men vil si at mye av det han peker ut som negative sider er midler tatt i bruk for å gjøre forumet bedre og innvolvere brukerne. Rapporteringsfunksjonen for eksempel. Warning-grafen er dessuten et must for å opprettholde sånn noenlunde kvalitet.

5392501[/snapback]

Jeg skulle gjerne sett at gamle warns forsvant etterhvert. Regelen om at man ikke skal ha fått noen nye for at de gamle skal fjernes er absurd; å feilposte eller spørre om noe som er på grensen til "ulovlig" resulterte i 10% for 2 år siden, men de forsvinner ikke fordi man svarte med kun en smiley for ett år siden. Hvorfor ikke la dem forsvinne etter 6 måneder/1 år? Se bare gjennom tidligere innlegg til de som har vært her i mange år, de var yngre, de også.

Lenke til kommentar

Aww, ZeroMac dind't make it here :ermm:

Da må det bli LarsP :p

Big fan of the inventor of the ultimate coolness-pose :fun:

EDIT: Synes egentlig at jeg, som grunnleggeren av årets kuleste avatarklubb, burde vinne. :roll:

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Det står mellom SteffyBoy og LarsP. Gimme some love boys, and I'll give you my vote. ;)

5389396[/snapback]

Lars hater QT.

HalTan: Du hadde fått stemmen min hvis du hadde vært her den siste tiden.

5389515[/snapback]

Da er det avgjort! Stefan, min kjære LotR elskende medborger. Du får min stemme. :w00t:

Lenke til kommentar
Det står mellom SteffyBoy og LarsP. Gimme some love boys, and I'll give you my vote. ;)

5389396[/snapback]

Lars hater QT.

HalTan: Du hadde fått stemmen min hvis du hadde vært her den siste tiden.

5389515[/snapback]

Da er det avgjort! Stefan, min kjære LotR elskende medborger. Du får min stemme. :w00t:

5393436[/snapback]

Jeg håper inderlig det var ironi. Stefan liker ikke LotR. Neither do I.

Lenke til kommentar

Hehe, da ble det Dahle på meg :)

Ikke grunnet sykletråden, men de andre trådene han har laget i 2005 :!:

Dumt han ikke er moderator lenger, etter ham var det B|real som måtte kjefte på oss :!:

Nå er det trådstarter Dotten også.. :p

Lenke til kommentar
Aww, ZeroMac dind't make it here :ermm:

Da må det bli LarsP :p

Big fan of the inventor of the ultimate coolness-pose :fun:

EDIT: Synes egentlig at jeg, som grunnleggeren av årets kuleste avatarklubb, burde vinne. :roll:

5393377[/snapback]

Haha! Tviler, den lå under Annet! :!:

Vel, i så fall burde det vært meg, er jeg som har laget mesteparten av avatarene :)

Lenke til kommentar
Hei alle sammen.

*snip*

5392149[/snapback]

Dette er vel strengt tatt en helt og annen diskusjon som hører hjemme under tilbakemeldinger til forumet og ikke i "årets beste bruker" dahle...

5399562[/snapback]

Er jo en popularitetskonkurranse. Her gjør man jo rent bord. Først gjør man seg til martyr, for så å oppstå mitt i juletiden som jesus selv. Slenge ut litt finurlige, ensidige propaganda påstander, mikset med litt moderatorslak,t så får man en usedvanlig smaksom cocktail som nok mange liker :green:

Kapret nok en god del stemmer med det :wee:

Hadde jeg ikke gitt min stemme til han allerede skulle han fått den nå, er et valgkamputspill selv Jens Stoltenberg vanskelig kan toppe.

Lenke til kommentar
Er jo en popularitetskonkurranse. Her gjør man jo rent bord. Først gjør man seg til martyr, for så å oppstå mitt i juletiden som jesus selv. Slenge ut litt finurlige, ensidige propaganda påstander, mikset med litt moderatorslak,t så får man en usedvanlig smaksom cocktail som nok mange liker  :green:

Kapret nok en god del stemmer med det  :wee:

Hadde jeg ikke gitt min stemme til han allerede skulle han fått den nå, er et valgkamputspill selv Jens Stoltenberg vanskelig kan toppe.

5400786[/snapback]

OUCH! Vel, hadde jeg ikke sløst bort min stemme på Steffyboy *mumle noe om dårlig valgkampanjeledelse for Steffyboy* , hadde Dahle helt klart fått den. Riktignok kan han, som alle andre som blir litt for hete i toppen, fremstille denne saken litt ensidig, men det skal du vite, Dahle; jeg har alltid sett på deg som en hyggelig, morsom, åpen, kunnskapsfull (hva er vel "skjerm"-kategorien uten deg? :cry: ) og fremfor alt knakandes kjekk og jovial kar som alltid har visst hva det store flertall av BRUKERNE av forumet ønsker.

Skal jeg være helt ærlig, så synes jeg til og med off-topic-biten av forumet, som skal være tuftet på brukernes egne premisser, er ALTFOR strengt moderert, og det er ikke uten grunn at jeg ikke tør å starte tråder lenger. Og hvorfor i h***** er ikke såkalte "telletråder" (som forresten stort sett alltid har en hyggelig undertone) lov i en kategori som ikke øker postcounten din ved første øyekast? Hvorfor får ikke brukerne lov til å lage en helt meningsløs historie bare ved å skrive tre ord hver på omgang? Dette (O-T) er et diskusjonsforum der vi med eller uten felles interesser møtes, prater sammen og hygger oss fordi vi VIL, og da bør vi kunne prate om det vi VIL. Jeg mener, er man på klassefest, inviterer man ikke hele lærerstaben så de kan passe på at vi ikke gjør "noe galt"? Vi vil selv ha makten. Etter min mening bør vi få tilbake "Søppel", og de eneste trådene som stenges er de som bevisst blir ødelagt av brukerne selv (IBTL-tråder) eller som åpenlyst går til angrep på andre.

Og forresten, får man som moderator et visst beløp per tråd man stenger?

Jeg vet at dette er en ekstra oppfyring av en debatt som ikke burde bli tatt i denne tråden, men jeg mener det er et viktig tema og takker på forhånd for at dere lar også min mening stå som et innspill i denne (etter min mening) livsviktige debatten for forumets fremtid.

Lenke til kommentar
Heia Dahle. Du tar ham på innspurten!

5400812[/snapback]

Yes. Tar innpå nå. Denne pollen stenges ikke før Dahle vinner. Eller hva moderatorer?

5401770[/snapback]

Selvsagt, det skjedde sist gang jeg ledet en avstemning så hvorfor ikke?

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...