Holypanzer Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei Av og til når jeg går innpå en side i firerox begynner siden å riste, det er veldig plagsomt, noen som vet hvordan det kan fjernes? Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Sikker på at det ikke er siden du er innpå som har noe tull gående? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Mulighet for at noen msn-horer sender deg "nugde" tid til annen? Einaste forklaringen på eit sånt fenomen eg kan komme på Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Har sett at noe reklame driver å tuller litt når sider lastes, men det spretter på plass etter få sekunder... Lenke til kommentar
Holypanzer Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 nei det er verken msn nudge eller bare "litt risting" den stopper ikke å riste, jeg hadde det før en gang. Da klarte jeg å fikse det men husker ikke hvordan jeg gjorde det:S Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 kanskje et lite internett jordskjelv.... Lenke til kommentar
shanglapang Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hadde samme problem og det hadde ikke noe med msn og gjøre. Jeg jeg reinstalerte firefox og så fungerte det fint igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå