killerbill Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Har fått meg vannkjøling og har hatt noen småproblemer siden jeg satte det inn i går: Nr1. var at skjermen flimret, men fant ut at det var magnetfelt fra vannpumpa. Nr2. Fant jeg ut i dag når jeg skulle høre på musikk ble lyden dårlig, som om å høre en sang bli spilt i 60kpbs, altså drit dårlig! Så vidt jeg hører hva dem synger på sangene og når jeg skrur opp på anlegget uten at jeg spiller av en sang rister høytalerene som pokker. Kan det være at magnetfelte fra pumpa sakte ødelegger harddiskene mine? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Prøv og skru av pumpa, pcen fungerer litt da, hvertfall nok til og spille musikk. Hvis maskinen re-booter før du får tid, kan du legge en vifte mot blokka. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Har du en vanlig gulv-vifte så sett denne inn mot åpnigen når du tester. Og ja, seff så setter du ikke på varme, kun luft! Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg skulle flytte dataen så kom lyden tilbake :S Tror det var en dårlig kontakt et sted Men vannpumpa skal vel ikke kjennerelt ødelegge harddisker?! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 GEnerelt skal den ikke det nei. Det skal svært kraftige magnetfelt til, før innholdet på en disk går tapt. Dermed er det ikke sagt at man kan slenge fra seg pumpa i "hytt og gevær", det skader uansett ikke å være litt forsiktig med plasseringa. Når man tar i betraktning de titusenvis av vannpumper som er montert på alle tenkelige og utenkelige steder i en PC rundt i verden, så hadde nok et problem i en slik forbindelse forlengst vært avslørt. Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Ok, takk skrue... Jeg har min tank nesten i andre enden av kabinette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå