subaru1342 Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg har gjort en clean install av xp og installerte også sp1 uten problem. maskina kjører nå nesten hele tida på mellom 50 og 100% cpu og bruker minne så det suser! jeg har 512mb ram som alltid har vært mer enn nok men nå etter ett par timers bruk har jeg plutelig bare 40mb igjen og må "rydde" opp for ikke å få sirup. har ikke vært slik før sp1. noen erfaringerideer? Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Åpne opp "Task Manager" Velg "Processes" sorter etter "cpu" elller "mem usage" Da ser du hva som brukere cpuen eller minne dit... /Cyrus Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 var nok litt snar å poste denne. gjorde som du sa men fant ingenting spesiellt. derfor postet jeg. men så kom jeg til å tenke på at dc er laget i vb og jeg installerte jo det før sp1. reinstallerte dc og nå fungerer alt prikkfritt. Takk for ett superraskt svar iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå