Gå til innhold

er det bare en leder?

Anbefalte innlegg

er det mulig at det bare er en leder i en plasmaplate? når jeg åpnet den var det ingen isolasjon og de to lederne ned til "pæra" var tvunnet sammen og når jeg åpner den ene lederen som er der er det bare en haug med småledere som ikke er isolert. jeg forstår ikke hvordan dette er mulig. jeg ser på dette som rart med tanke på kortsluttninger og slikt :hmm:

Endret av Kiwi-Kun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er mulig at det er brukt isolerende lakk.

funker greit på entrådete ledere, men flertrådete ledere har jeg ikke erfaring med dette på.

blir vel litt værre å få en heldekkende lakkhinne på de, siden de også skal være mer fleksible

Lenke til kommentar

jeg skjønner ikke helt hva som er problemstillingen her. Du sier det bår 2 ledre som er tvunnet sammen og at du har åpnet den ene. Høres for meg ut som om du har 2 kabler, ikke en. At strømførende kabler er bygd opp av mange ledere er helt normalt.

Lenke til kommentar

greia er at det kun går EN leder som splitter seg til to ned i glass pæra som igjen gjenforenes nedi glasspæra og blir en igjen. jeg lurer på hvordan dette går ann uten at det blir kortsluttning. lederne er ikke isolert med lakk eller noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...