Gå til innhold

Raptor med vindu

Anbefalte innlegg

overklokking.no hadde en artikkel der de monterte et vindu på en HD. "kewl" tenkte jeg da. Det gjør jeg også nå.

Jeg har ikke interesse av en slik sjøl, men den blir nok en hit for diverse "Pimp my computerbox" prosjekter :)

Dette faller under kategorien for gjenstander som er totalt unyttige og hvis innkjøp grenser til umoralsk pengesløsing.

Jeg skal ha en :dribble:

5392102[/snapback]

Hvorfor bare en? ;)

Jeg tror jeg må ha 4!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med eller uten vindu så vet jeg ikke helt om jeg ville ha gått for en 150GB Raptor disk. Den blir for liten til å ha som fildisk(er) og for stor(unødvendig stor i allefall) og ha som OS disk. Har en Raptor 37GB nå som jeg har som OS/systemdisk og det passer veldig bra til mitt bruk. Kommer nok til å kjøpe en til min "nummer 2" PC også.

5389055[/snapback]

Er vel ganske så stor ytelsesforskjell på raptor 36,7GB disken og denne på 150GB

5389696[/snapback]

Det er vel den eneste gode argumentet som finnes, hvis ytelsen er noe særlig bedre da. Raptor disken min yter ikke noe særlig bedre i forhold til Hitachi disken min feks...

Lenke til kommentar

kommer jo ann på om du har 36 eller 74 gb utgaven, det er jo bevist gang på gang at 74 er betydelig raskere enn sin lillebror.

men vanlige disker er jo like raske på noen punkter, men raptoren er veldig mye raskere på en del andre punkter.

jeg angrer ikke på at jeg kjøpte en, og om budsjettet strekker til, så blir det en av de nye etterhvert også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...