Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Sven O.

Dan Hansen

Anbefalte innlegg

Ser at Sven O., faren til vår kjære kronprinsesse Mette Berit ... Anne Marit ... øhhh ... vår alle kjæres kronprinsesse - står frem i fler og fler sammenhenger som "moromannen Sven O."

Faktisk går han så langt at han titulerer seg i Lørdagens VG som "Sørlandets største humørspreder".

Her er det jeg begynner å lure litt - har jeg gått glipp av noe?

Såvidt jeg kan huske har jeg aldri noensinne opplevd Sven O. som spesielt morsom - riktignok kan jo en langweekend med Cowboy-Laila sikker være morsomt for enkelte - men i det store og det hele virker han på meg som en særing som prøver å melke datterens (hu' Mette-ettellerannet) "suksess" for det den er verdt - skitt samme med kongehuset ...

Mitt spørsmål er:

Er Sven O. morsom? (hvis vi ser bort fra latterlig da)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Er Sven O. morsom?

Det drives ihvertfall mye moro på Sven O's bekostning. Torsdagsklubben, Se&Hør og VG ville jo hatt en mye hardere jobb uten ham. Skal ikke se bort ifra at de har gått sammen om å sponse ham. Så spiller han idiot, og de lager moro av det. (Vi vet ihvertfall at han får fast lønn av Se&Hør.)

Personlig er jeg litt lei av se både Sven O. og hvalen Keiko på avisenes forsider.

LeD

Lenke til kommentar

Gubben har visstnok vært i revy og bokbransjen i over 20 år. Han har gitt ut mange humorbøker om sørlandsfolk, og er vel sånn sett godt kjent der nede. Han er noe ala Arthur Arntzen (oluf), bare på sørlandet istedet for Nord-Norge.

Han ble ikke "berømt" over natta etter at Anne-Berit (?) gifta seg med krompen.

Men jeg digga utdritinga av han i Torsdagsklubben jeg :smile:

Lenke til kommentar

S.O. Høiby er en patetisk tulling, han gjør livet for datteren sin veldig vanskelig pga sin talentløse pr kåthet.

Det beste han kunne gjort er å trekke seg tilbake fra media og latt datteren konsentrere seg om det hun vil, uten å ha faren som en psykisk belastning.

Hvorfor kunne ikke kongehuset gitt stakkaren et par millioner, så hold han endelig kjeft?

Lenke til kommentar
Quote:

Hondaen skrev (2002-09-10 15:01):

S.O. Høiby er en patetisk tulling, han gjør livet for datteren sin veldig vanskelig pga sin talentløse pr kåthet.

Det beste han kunne gjort er å trekke seg tilbake fra media og latt datteren konsentrere seg om det hun vil, uten å ha faren som en psykisk belastning.

Hvorfor kunne ikke kongehuset gitt stakkaren et par millioner, så hold han endelig kjeft?

Nja er ikke så enkelt, Da hadde vel andre gitt han 4mil for å forsette å prate.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...