Gå til innhold

Farme gull som 60 paladin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1000g delt på 10g=100 drops per dag, 5% dropchance.

Det vil si 2000 kills per dag. Det ville tatt knekken på hele bisnissen å selge mer enn 5-10 essence per dag.

Selv med ekstremt optimistiske tall så funker det der svært dårlig...

Lenke til kommentar

Sorry for at jeg ikke leste sticky.

Det som er med Serven jeg spiller på er at det somrelgel er 5 horder å grinder i felwood når jeg kommer dit. er ikke no instance som er PHET med tanke på penger? testa å Consecrate alle non-eiltsa i gaveyard(SM) igår, det fuka forsovidt bra men de dropper så tamt lite penger. får maks 15-20g i timen.

det er ikke så mye med tanke på at jeg mangler 300g til min epic mount.

Hørt razorfen kraul nevnt, noen som har testa det ?

Lenke til kommentar
1000g delt på 10g=100 drops per dag, 5% dropchance.

Det vil si 2000 kills per dag. Det ville tatt knekken på hele bisnissen å selge mer enn 5-10 essence per dag.

Selv med ekstremt optimistiske tall så funker det der svært dårlig...

5390041[/snapback]

Det var en lørdag (tror jeg) hvor jeg sto opp veldig tidlig, satte meg foran PC'en og begynte å farme, hadde hele Felwood for meg selv i mange timer... Etter maaange time hadde jeg vel rundt 60xEssence of Water. Men dette var i en periode hvor Essencene gikk for rundt 15g på Silvermoon.

Poenget mitt var ikke å skryte av hva jeg tjente, men at man kan tjene store penger på å grinde Essence of Water :)

Edit:

Det som er med Serven jeg spiller på er at det somrelgel er 5 horder å grinder i felwood når jeg kommer dit

Prøv i EPL, drop raten er noe lavere, men det er ca. 5x så mange mobs der + at det er skjeldent noen der :)

Endret av *Dragon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...