hitokiri Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Et amerikansk firma mener det er på tide at du begynner å tenke på å kjøpe deg videobriller til iPod-en din. Les mer Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 hahaha, noe så sinnssykt Jeg gleder meg vilt og hemningsløst til å se noen gå med dette monsteret foran fjeset! Greit nok at det hadde vært kult å hatt videobriller av et eller annet slag, men å gå med en diger skjerm foran det ene øyet som en annen kaptein sortebill blir litt overkill. Dagens latterligste oppfinnelse! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hehe, liker den sarkastiske tonen i denne artikkelen... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Designen er ikke den beste jeg har sett. Den ser jo ut som noe hjelpemiddelsentralen kunne levert til folk som er lamme fra nakken og ned. Nei, la Oakley står for designen så blir det nok fart på salget. Prinsippet i seg selv er jo ganske interresant. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hahaha, noe av det morsomste jeg noen gang har sett! 105" på ett øye, og så stygg! Dette må helt klart bli en av årets topp 10 idiotiske nyvinninger Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg skal herved starte å se film kun med høyre øye. Eller... eeehm, nei! Doh Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Morsom vinkling i artikkelen. Jeg tviler sterkt på at dette kommer til å slå an. Prisen er alt for høy, designet er stygt og det er vel strengt tatt upraktisk og vanskelig å se med bare ett øye. Jeg kan også tenke meg at man fort får vondt i øyet av å ha en skjerm så tett inntil, og derfor stadig vekk må ta pauser. En ting er sikkert - jeg kommer til å flire hvis jeg ser noen sitter på bussen med en EyeBud 800. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg