jhking Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 hallo! hva er a-post, b-post, c-post? //jhking\\ Lenke til kommentar
FaO Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 tror det har med hvor fort posten blir sendt/prioritert. A er raskest, tror jeg.. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det finnes flere typer POSTing.. så det kan være en fordel om du spesifiserer bedre. Når den ligger i "Annet om hardware" tenker jeg da på POSTing (Power On Self Test), som er noe av det første maskinen gjør når den starter. Men jeg kjenner ikke igjen a-, b- og c-bokstavene. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 A-post er raskest (blir prioritert). Dette er forsendelsesmåter for Posten og påvirker også prisen. A-post: Raskest og dyrest B-post: Ikke så rask og er billigere C-post: Adressert masseutsendelse. Billigst og med lav prioritet fra Posten Norge AS. Forøvrigt har dette intet med hardware å gjøre (annet enn at hardware kan sendes i brev som frankert til A eller B post). Lenke til kommentar
jhking Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 mener allså sånn e-post greier. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 "E" står for elektronisk, så det er ikke femte generasjon mail ... Lenke til kommentar
jhking Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 ok. takk for raske svar. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Veldig feilpostet. Stenges og flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg