DJtm Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Da er juledesignet byttet ut med 2006-looken på http://zpoon.net Har forsøkt å forbedre sidens lesbarhet, og å definere innholdsfeltet litt bedre, samtidig som å beholde litt av den tidligere stilen. Håper dere vil komme med tilbakemeldinger på hva som kunne vært bedre Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Har du noen tanker ang. koden? Jeg syns effektbruken i "Driv mer effektivt" ble unødvendig og bare gjorde lesbarheten dårligere. Litt mer luft rundt bildene samt style diverse img-tagger? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) 100 feil i validatorn. Smokin' "Bare" 47 feil med HTML 4.01 Tr.-validering - sikker på at XHTML er riktig? Tables til layout! Ærlig talt, vi er i 2006! STORE forbedringsmuligheter i CSSen. Ting som...border-left: solid 0px #000000; border-right: solid 0px #000000; border-top: solid 0px #000000; border-bottom: solid 0px #000000;..er jo bare tull. alt-attributten, mann! alt-attributten! ----------------------------- Savner en klarere logo/tittel som sier at jeg er på zpoon.net. Trodde først at den eksterne harddisken (?) oppe i venstre hjørne var en del av reklamen helt til jeg studerte den med mikroskop og fant noe tekst som kan ligne på "zpoon.net" text-align:justify funket veldig dårlig på denne siden. OG av en eller annen grunn brukes det bare noen få steder..? Hold deg til venstrejustering. Endret 5. januar 2006 av Loomy Lenke til kommentar
DJtm Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Koden er lettere sagt enn gjort å gjøre så mye med, den blir nok dog bedre når Joomla kommer i versjon 2.0, selve templatet er ren XHTML/CSS. Lenke til kommentar
resol Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Syns den forrige utgaven (den orange - vet ikke om det er den forrige utgaven men det er den siste jeg så) var mye bedre, Fargen var grei nå men selve designet var kjedelig, og det var alt for få kontraster, lite luft i menyer og typografien kunne vært forbedra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå