kimen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 hei Jeg har kjøpt meg et litt brukt kabinett å jeg bytta da over alle delene i gammel maskinen over i det, men når jeg hadde gjort det å alle delene hadde blitt satt på plass så skulle jeg skru på maskinen men da kom det bare en liten sky med røyk å maskinen slo seg av Når jeg nå prøver å slå den på så slår den seg bare av å på ved 3 sekunders mellomrom å alt av leds å neon blinker Hva kan være feilen å hvor mye tror dere det kommer til å koste å reparere?? Lenke til kommentar
FaO Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 sikker på at du ikke har koblet power kabelen feil da?? Lenke til kommentar
kimen Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 er ganske sikker på at jeg ikke har det ja Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 En gjenganger på kabinettbytte er at man glemmer å sjekke antall skruefester til hovedkortet. Noen kort bruker 10 skruer, andre bruker 9. Hvis man har brukt 10 og setter inn et kort som bare bruker 9 så er det god sjangs for kortslutning. Lenke til kommentar
kimen Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 jeg har sjekket det nå å det stemmer jeg har glemt noen skruer hva skal jeg gjøre ?? er maskina gåen eller? Lenke til kommentar
kimen Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 kan noen hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Er nokk kortsluttet ja.. siden det kom røyk.. Lenke til kommentar
kimen Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 hva tror dere er feilen? er det hovedkortet ? gaar det ann aa fixe eller maa jeg betale for et nytt et ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 hva tror dere er feilen? er det hovedkortet ? gaar det ann aa fixe eller maa jeg betale for et nytt et ? 5391774[/snapback] prøv å monter det riktig og kryss fingrene for at det virker.. hvis ikke må du vel ha nytt hoverkort ja.. Lenke til kommentar
kimen Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 okey jeg får prøve det å håpe at det virker hvis det ikke virker så blir det en dyr afære Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 kan du ikke poste bilder av hvordan det er montert og slikt da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå