habberst Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 hei lurer på om x-box 360 er dvd sonefri? eller om det er noen måte å gjøre den det? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) *Teste* Nei, min er ikke det i allefall, men det er sikkert, eller eventuelt kommer snart, en måte å få det til på... Endret 5. januar 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
habberst Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 oki. takk:D håper det kommer;) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 tror det fordi jeg så en Mortiis dvd på den som krevde en sonefri dvdspiller Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 jeg prøvde spille av en DVD med amerikansk kode men det gikk ikke... kommer sikkert noe på Xbox-live som kan ordne den biffen etterhvert! Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Var sånn dvd du kunne kjøpe på expert en gang til ps2 som unlocket den slik at den ble sonefri. Håper vi får det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå