Howard Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 MSI har lansert et nytt medlem i Mega Player-serien, som kommer med mulighet for opptak til MP3-formatet. Les mer Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Den ser jo meget bra ut. Ser ut som MSI begynner å få dreis på designen nå. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Dette ser ut som en billigversjon av iAudio X5. Jeg vil tro at prisforskjellen på disse blir avgjørende for suksessen til Mega player 540. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Om det er kurant opptakskvalitet så er dette et meget godt kjøp da. Hadde vært perfekt for intervjuvirksomhet og slike ting... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Tja den så grei ut den, litt plastik kanskje, men den minner veldig om Sony Ericsson K750i, men det er da ikke noen dårlig sammenligning Jeg kunne veldig tenkt meg en iAudio X5 men den er nok litt for dyr... Ny pc og Ski er første prioritert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå