Fusheeker Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hva er den billigste surroundreceiveren som finnes, som har pre-out (i allefall til frontene)? Hva er den minste (i fysisk omfang)? Lenke til kommentar
WildRover Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hva er den billigste surroundreceiveren som finnes, som har pre-out (i allefall til frontene)? Hva er den minste (i fysisk omfang)? 5387362[/snapback] http://www.hifiklubben.com/no/produkter/hj...ver.htm?id=7050 Det er vell en rimelig og god en. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Hva er den billigste surroundreceiveren som finnes, som har pre-out (i allefall til frontene)? Hva er den minste (i fysisk omfang)? 5387362[/snapback] http://www.hifiklubben.com/no/produkter/hj...ver.htm?id=7050 Det er vell en rimelig og god en. 5411478[/snapback] eg var innom hi-fi klubben i fjor og prøvde den steikje til futt det er i den og ikkje minst fin lyd, ikkje for dyp ikkje for klar Endret 9. januar 2006 av drugis Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 så lenge det kun skal bruker efektforsterkere er den forsterkeren et utmerket kjøp , eg så på den selv en stund når eg prøvde og kjøpe meg "billig" hjemme kino , ved og bruke gamle effektforsterkere og sånt . maranz har og en til under 5000 som har pre out på alle kanaler . Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Denon AVR1906 vil nok være et godt valg. Se bare her, på de forskjellige butikken har de 5 og 4 stjerner, og da med rundt 1000-3000 reviews. Ed1t: URL og QUOTE passer ikke Endret 10. januar 2006 av Birger_Nord Lenke til kommentar
ttd Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Drugis: morsomt, jeg har enda ikke funnet en forsterker som går for dypt eller spiller for klart... Synes du det er irriterende når de gjør det? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 tror han mente at den ikke spilte for bromlete og at lyden ikke bare ble skjerende lys diskant Lenke til kommentar
DestructO Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Drugis: morsomt, jeg har enda ikke funnet en forsterker som går for dypt eller spiller for klart... Synes du det er irriterende når de gjør det? 5419181[/snapback] haha saklig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå