aJz/zzz Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei eg har ikkje så god kunnskap om skjermkort så lurte på om nåken kunne si litt om dette kortet ! GeForce 7800GT Blitt gld visst nåken kunne posta nåken linker om Tester og sånt Ps: eg har bestilt kortet og hadde tenkt bruke det til cod2 egentlig Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 http://www.google.com/search?q=7800gt+review Kortet er veldig bra, men kjøp heller fra Netshop denne uken. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Netshop har gått tom for club3d 7800gt kort nå, da jeg plukket et idag morges så var det 3 stykker igjen, skal si at det gikk fort, hehe. Club3d er kvalitetskort og har fått kjempe gode tester. Du vil nok ikke angre hvis du går for dette kortet Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 detta kjøpte jeg og. UTROLIG bra levering av netshop. Bestilite tirsdag kveld og fikk i dag. skal hente det etterpå. Gleder meg. Så det er et kvalitetskort? Kan legge ut noen bilder og slik når jeg har henta det Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Kjøp det kortet som er billigst, stort sett alle 7800GT kort er basert 100% på Nvidia's referansekort, selv XFX sine bling-bling kort hvis du kikker litt under krims-kramset ;-) Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) detta kjøpte jeg og. UTROLIG bra levering av netshop. Bestilite tirsdag kveld og fikk i dag. skal hente det etterpå. Gleder meg. Så det er et kvalitetskort? Kan legge ut noen bilder og slik når jeg har henta det 5387958[/snapback] Søk litt på google så vil du se hva folka som har testa kortet har skrevet om kortet. Den fikk iallfall utrolig bra kritikk. Edit: En test der http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=381 Endret 5. januar 2006 av samye83 Lenke til kommentar
aJz/zzz Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Tusen takk for alle svarene det er bra eg har kjøpt et bra kort Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Ja, men du kan få det 700 kr billigere hvis du avbestiller og kjøper hos Netshop i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå