rvenes Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Når eg setter ei eit Gainward GeForce 4 ti4200 skjermkort så finn maskina berre scsi kontrollern ( og da scsi disken ) og ingen ata raid kontroller ( med disker på ) men når eg sett i mitt Asus 8200 Pure GeForce 3 vanlig så kjem ata raid kortet og scsi kortet opp med alle diskene... Ikkje det at det er så farlig, for kortet er ikkje mitt, men alikevel om eg finn på og mekke inni eit anna skjermkort seinere så er det litt dumt at det ikkje virkar. Eg har føljande kort inni pc.n (øverst til nederst) Asus 8200 Pure GeForce 3 / Gainward GeForce Ti4200 Adaptec 19160 SCSI kort Promise Fasttrak TX2 RAID kontroller (ide-ata) 3Com nettverkskort med wol og boot on lan Eicon Diva Isdn kort Techotrend SkyStar 2 DVB Broadband kort For og sy alt i sammen har eg eit Asus A7N266-C hovedkort Kan det vera 3com kortet som lagar krøll sida det også vil boote? JA!! det vil boote kvar gang eg startar opp maskina... Går det ann og få fjerna det på eit vis eller? Det står "press N to boot on lan" eller noko slikt. Eg veit ikkje kva som er gale! men noko er det. Sjå siggen for meir info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå