Prytz. Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Noen som har et høyoppløselig bilde av en russelue?? Driver å mekker på russekortet.. fant ikke no på google.. anyone? Håvard Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Hvilken vinkel vil du ha bildet i? også: bakgrunnsfarge + lyssetting Endret 5. januar 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Hvilken vinkel vil du ha bildet i? også: bakgrunnsfarge + lyssetting 5387684[/snapback] Helst så lik vinkel som den på dette bildet: Og helst den bakgrunnsfargen som du ser til høyre for russeluen. Eller bare en helt nøytral bakgrunn. Kan fikse bakgrunn selv i PS Hadde vært utrolig flott om du kunne ordnet det! Håvard EDIT: jeg er blåruss da.. så egentlig hadde det vært best med blårusselue ^^ Endret 5. januar 2006 av The_Prytzinator Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Har nok bare rødrusslue. Akkurat nå sliter jeg med å finne laderen til kameraet, så får dessverre ikke fikset det nå. Håper å ringe mamma eller pappa i morgen (som sist har brukt laderen) så jeg får avklart hvor den er. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Har nok bare rødrusslue. Akkurat nå sliter jeg med å finne laderen til kameraet, så får dessverre ikke fikset det nå. Håper å ringe mamma eller pappa i morgen (som sist har brukt laderen) så jeg får avklart hvor den er. 5391184[/snapback] Okejj! Takk <3 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg trenger også blårusslue Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Da har jeg tatt noen bilder. Laster opp thumbnails av dem bare, så kan du selv velge hvilke(t) du vil ha i stor versjon. Jeg kan også ta nye bilder om ingen av dem var tilfredsstillende. Spør i tråden, send PM, e-mail eller legg meg til i MSN. Alle adresser står i profilen. Endret 6. januar 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 For en service, Zlatzman! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Da er tilbudet om andre bilder enn de over utgått, da jeg har reist tilbake til hybelen. Versjoner med høy oppløsning vil stadig være tilgjengelig. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hva skal du med russelue på russekort? Eller lager du kortene dine selv? Isåfall post her Trenger inspirasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå