Galandrik Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei! Jeg har endel mp3 filer liggende på hdd'en som enten mangler tag eller hvor tag'en er feilskrevet. Mitt spørsmål blir derfor om dere kan anbefale et program som atuomatisk oppdaterer taggen for hele samlingen? På forhånd takk, Kjetil Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ta en titt på Mediamonkey og se om det er noe for deg, bruker det selv til tag'ing ++ for min mp3 samling og er godt fornøyd. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Ganske sikker på at Tag&Rename kan lage tag Edit: link - http://www.softpointer.com/tr.htm Endret 5. januar 2006 av IceXCool Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Kan mediamonkey verrifisere og oppdatere mp3 tags automatisk? Har lett etter den funksjonen i programmet, men jeg kan ikke finne det. Takk for svar Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Mulig MM har det hvis du har gold versjon. Spør dell_9200 han kan alt som er verdt å vite om MM + litt til. Edit:du kan les om mediaMonkey i den store MM tråden. Ligger litt lenger nede på progvare siden tror jeg. Endret 9. januar 2006 av manamind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå