iStephano Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg har nå skaffet meg to 7800GTX 512mb i SLI som et test men til min store forskrekkelse så jeg at kjøleren på det ene kortet var altfor stor så den ligger over de 2 sata kontaktene mine på hovedkortet slik at jeg ikke får satt i den ene. Jeg har tre disker som må brukes men nå får kun brukt to.......... Veit dere om jeg kan bruke den ene SATA hardisken min i et PCI spor som en annen løsning..? Vil dette funke like godt? Eller kansje en knekkt sata kabel som vil passe i stedet? Noen som har vært borti dette som kan hjelpe med? Sitter på et ASUS A8N Premium hovedkort.. takker for svar fra alle (Haster litt! Sitter med åpen pc her... ) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Du kan kjøpe deg en PCI SATA kontroller. Jeg måtte ha det ettersom SATA kontrolleren på hovedkortet mitt er dødt. Denne er det jeg har. Er faktisk samme chipen som den som står på hovedkortet mitt. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Kanskje du kan bruke denne! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 bestillte den vinkel SATA kontakten. Tipper den funker, er jo litt og gå på under der bare ikke en hel sata kontakt.. Siste utvei blir vel den som er nevt først Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 skal til Oslo S nå om 1 time. Noen som veit om en EL butikk i nærheten som selger disse vinklet SATA kontaktene? Takker for raske hjelpsomme svar Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 skal til Oslo S nå om 1 time. Noen som veit om en EL butikk i nærheten som selger disse vinklet SATA kontaktene? Takker for raske hjelpsomme svar 5392245[/snapback] NetShop Oslo... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 for en som ikke er så kjent i oslo tror jeg det blir litt vanskelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå