Gå til innhold

Postens merkelige omveier.

Anbefalte innlegg

Jeg stiller meg undrende til postens nedleggelser av terminaler rundt om kring. Jeg bor på ytre helgeland, og vi som bor her hadde mosjøen som omlastingsterminal, noe som er helt logisk siden vi faktisk har 4 større steder (byer) her. Men posten fant ut at det var lurt å legge ned terminalen i mosjøen, så nå går posten til fauske i stedet. Konsekvensen er oftere forsinkelser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Opplevde også det rett før jul at en H2 pakke dro innom Oslo. De har ikke gjort det før...

5413575[/snapback]

Det har nok noe med at Stokke kun sorterer pakker til et visst klokkeslett. Det som kommer inn etter det klokkeslettet går direkte til Oslo, for å spare litt tid. Pakken slipper å ligge i Stokke til neste døgn (regner med at de i Oslo sorterer pakker hele døgnet).

Det er nok flere hentinger hos disse store datafirmaene, og den siste er nok ganske sent...

Endret av Lydfreak
Lenke til kommentar
Jeg stiller meg undrende til postens nedleggelser av terminaler rundt om kring. Jeg bor på ytre helgeland, og vi som bor her hadde mosjøen som omlastingsterminal, noe som er helt logisk siden vi faktisk har 4 større steder (byer) her. Men posten fant ut at det var lurt å legge ned terminalen i mosjøen, så nå går posten til fauske i stedet. Konsekvensen er oftere forsinkelser.

5509746[/snapback]

1 Dag ekstra på firmapakker, vanlige pakker går omtrent like fort som før. At den ble lagt til fauske ser jeg meg også rimelig undrende til....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...