Gå til innhold

ASUS A6Ja diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

hvordan ble det med bildene gutter? sitter bare å venter på den eveinnelige rå'a (tør ikke bestille uten jobb ved siden av studiet, det er slik man ikke får betalt husleia og blir husløs...). gledere meg max til å kunne bestille! :D

5625226[/snapback]

Hadde ikke tid til å ta bilder, spiller hele tiden BF2 på min A6Ja :D

Skal ta noen bilder nå!

5625335[/snapback]

kjører du BF2 og wow og slikt med god grafikk uten problem på denne eller? er ikke bf2 ihvertfall ganske krevende? og a6ja'en takler det? *glede seg*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan ble det med bildene gutter? sitter bare å venter på den eveinnelige rå'a (tør ikke bestille uten jobb ved siden av studiet, det er slik man ikke får betalt husleia og blir husløs...). gledere meg max til å kunne bestille! :D

5625226[/snapback]

Hadde ikke tid til å ta bilder, spiller hele tiden BF2 på min A6Ja :D

Skal ta noen bilder nå!

5625335[/snapback]

kjører du BF2 og wow og slikt med god grafikk uten problem på denne eller? er ikke bf2 ihvertfall ganske krevende? og a6ja'en takler det? *glede seg*

5648350[/snapback]

Spiller BF2 @ 1024x768 medium innstillinger, shadows off.

Det går helt fint på mer krevende innstillinger, men jeg liker det godt å få så mye FPS som mulig når det gjelder online spill :!:

Nye drivere som kommer snart skal også gi 10% ekstra ytelse :cool:

Lenke til kommentar

wow går fett, 0 lagg med maks grafikk (ikke full antialiasing). bf2.. hmm må teste.. mens jeg tester kan jeg jo nevne at NFS: most wanted funker helt greit må rimelig maks også.

oki, BF2: 1024x768/60hz, alt på maks bortsett fra aa: 0 lagg :)

Endret av DODweb.org
Lenke til kommentar
Ska kanskje kjöpe denne laptoppen med lurer på folgende:

Er det möiligt å få Asusen med engelsk windows xp pro eller kun norsk? Batteritiden er ca. mellom 2 og 2,5h. Er dette riktig?

5657524[/snapback]

Batteritiden er helt riktig (jeg får ca. 2 timer ved normalt bruk) uten regfix.

Jeg har kjøpt den i sverige, men på første oppstart var det mulig å velge språket, så jeg valgte engelsk og alt fungerer helt grei på engelsk nå :thumbup:

Lenke til kommentar
hvis jeg tar ut strømkabelen og slår over på max battery på den asus greia som følger med, og demper lysstyrken på skjermen litt så står det ca 2t45m hos meg..

5661269[/snapback]

Yupp, jeg får 2 timer ved normal burk så det er helt mulig :)

Også jeg tror at jeg kan få litt mer batteri tid hvis jeg kjører regfixet.

Lenke til kommentar

Kjører BF2 i 1280*800 (som er native-oppløsninga på skjermen - så det blir best bilde) med alle innstillinger på low, max drawdistance og 4xAA, får da mellom 50 og 80 fps, som regel rundt 65 på bakken og 55-60 i lufta.

Endret av TomSecret
Lenke til kommentar
den har vanlig IDE disk ja, ikke noe SATA. Glossy skjerm.

5668368[/snapback]

Hvis en vil oppgradere HDD'en senere (noe jeg vurderer, siden jeg vurderer denne maskinen) er det da mulig og sette inn en SATA disk? Skulle vel tro det var mulig, siden chipset osv. har støtte for SATA - Men er vel mulig ASUS har spart litt penger på og ikke implementere det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...