dup Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har fått et problem på min Asus. Når jeg plugger i en "jack" (headphones/annlegget) , så vil ikke lyden på pc-høytalerne koble seg av. Det blir altså lyd begge steder. Dette er ufattelig irriterende, da jeg ikke kan høre på musikk o.l. når jeg sitter på lesesal. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Tviler sterkt på at det er software feil... Så er nok et eller annet i PCen som har klikka.. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Tviler sterkt på at det er software feil... Så er nok et eller annet i PCen som har klikka.. 8549967[/snapback] Det kan han jo sjekke, sett inn en cd og start cdspilleren. Er det fortsatt sånn? om ikke er det noe windows har gjort. Lenke til kommentar
dup Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Skjer det samme om uansett "hvor" lyden kommer fra, om det er mediaplayer, cd, osv. Pokker! Da må jeg vel sende inn maskinen da? Har kjøpt den fra PSData, sender jeg den dit, eller til Asus? Sånt kan vel ta evigheter?? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Skjer det samme om uansett "hvor" lyden kommer fra, om det er mediaplayer, cd, osv. Pokker! Da må jeg vel sende inn maskinen da? Har kjøpt den fra PSData, sender jeg den dit, eller til Asus? Sånt kan vel ta evigheter?? 8550977[/snapback] Mente at du tester den "instant play" saken, slå av maskinen, trykk på knappen helt til venstre sånn at du kan spille musikk fra cd uten og starte OS. men om du har prøvd det ville jeg ringt support. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er det noen som vet om det finnes noen GNU/Linux drivere for webcam'et i denne laptopen. Faktisk eneste som gjør at jeg innimellom er inni xp nå, så hvis jeg finner det ryker xp rett ut av pc'en. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Skjer det samme om uansett "hvor" lyden kommer fra, om det er mediaplayer, cd, osv. Pokker! Da må jeg vel sende inn maskinen da? Har kjøpt den fra PSData, sender jeg den dit, eller til Asus? Sånt kan vel ta evigheter?? 8550977[/snapback] Reinstaller XP. Fungerer det ikke da, sjekk litt i BIOS (eller motsatt rekkefølge). Om du bestemmer deg for å sende inn pcen, så kan det fort ta lang tid. Den blir sendt til Nederland for reperasjon. Og det er ASUS du må kontakte, PSData har ingenting med reperasjon av ASUS-bærbare. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Mange som har prøvd seg med Vista her? Holder på å vurderer å anskaffe meg det for å se om det er noe jeg liker. Noen problemer? Noe som jeg burde vite om? Lenke til kommentar
magnarl Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tja, at Asus ikke har sluppet skikkelig drivere for a6ja er vel et problem.. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tja, at Asus ikke har sluppet skikkelig drivere for a6ja er vel et problem.. 8581426[/snapback] Men de fleste driverne levert av Asus er jo ikke ASUS som lager. Det er jo 3.parts software drivere. Så er dette noe problem da? Lenke til kommentar
magnarl Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Daså, tittet bare på sidene til asus jeg Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Da er det på høy tid å oppgradere Ausen. Til nå er det ikke gjort noen ting med hardware. Har nå 1gig RAM, ønsker 2. Jeg vet at ny RAM er diskutert tidligere i tråden, men jeg regner med at det har skjedd ting siden det. Forslag? Ny HDD. Raskere og større. Forslag? ta. edit: Har to forslag selv. RAM: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310511 HDD: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317423...BE-D2583A1CB52E Noen bedre? Endret 23. mai 2007 av tom watt Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kjøpte 2 av disse Er utrolig stabile, raskere en standardbrikkene. Kjøpte en Hitachi disk i stedet men er storfornøyd med den. Eneste jeg ønsker meg på min er en ny vifte og raskere prosessor. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kjøpte 2 av disse Er utrolig stabile, raskere en standardbrikkene. Kjøpte en Hitachi disk i stedet men er storfornøyd med den. Takker for tilbakemelding. Så du kjøpte to av de du linket til, og tok ut den du hadde fra før? Gir du meg en link til Hitachi disken også? ta. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kjøpte 2 av disse Er utrolig stabile, raskere en standardbrikkene. Kjøpte en Hitachi disk i stedet men er storfornøyd med den. Takker for tilbakemelding. Så du kjøpte to av de du linket til, og tok ut den du hadde fra før? Gir du meg en link til Hitachi disken også? ta. 8691428[/snapback] solgte de jeg hadde for 400 per stykk. Hitachi 160GB 5400rpm Plagdes litt den første dagen med noen feilmeldinger men de forsvant etter en stund. Lenke til kommentar
zacko Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Heisann. Jeg har nå innstalert SpeedFan på min asus, ettersom jeg har mistenkt at den blir for varm. Pcn har stått på i ca 40 min, og kjørt counterstrike source i 10 min.(Pc i stua). HDtemp = 51 Temp1(prossesor) = 95 Er ikke dette litt unormalt høyt ? Hva bør jeg gjøre med dette ? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Heisann. Jeg har nå innstalert SpeedFan på min asus, ettersom jeg har mistenkt at den blir for varm. Pcn har stått på i ca 40 min, og kjørt counterstrike source i 10 min.(Pc i stua). HDtemp = 51 Temp1(prossesor) = 95 Er ikke dette litt unormalt høyt ? Hva bør jeg gjøre med dette ? 8818401[/snapback] Skru opp dekselet og se om det er mye støv. Bruk komprimert luft og blås vekk støv fra kjøleribbene. Hvis ikke det hjelper så bør du sjekke kjølepastaen. Processor Temperature : 62 °C Processor Temperature (Core 1) : 54 °C Processor Temperature (Core 2) : 52 °C Hard Disk Temperature Hitachi HTS541616J9AT00 : 55 °C Lenke til kommentar
zacko Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Problem løst Renset lufte kanaler ved viften og kjøleribber. I dag, etter 1t med spilling kjører den på utrolige 28 c ;P Hd på 57 c da men..... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 jeg foreslår at trådstarter samler all relevant informasjon i førsteposten. det blir mye for nye brukere av tråden å lese igjennom 63 sider med info. det store stengetrollet kan komme på besøk hvis ikke dette skjer. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 jeg foreslår at trådstarter samler all relevant informasjon i førsteposten. det blir mye for nye brukere av tråden å lese igjennom 63 sider med info. det store stengetrollet kan komme på besøk hvis ikke dette skjer. 8847160[/snapback] Tror ikke trådstarter er så intresert i det, han gikk vel for en annen maskin hvis ikke jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå