jonnyh Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Ellers så har A6Ja ett innebygd webcamera som er koblet til USB, så det hjelper ikke bare å røske ut musa... Endret 14. februar 2006 av jonnyh Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ellers så har A6Ja ett innebygd webcamera som er koblet til USB, så det hjelper ikke bare å røske ut musa... 5602398[/snapback] oh phook... good point Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 det går vel an å DISABLE både mus og kamera i windows? Det bør vel gjøre susen når det kommer til strømbruk på disse? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 tror ikke det hjelper, er samme greia på andre maskiner, hjalp ikke der svjv. Lenke til kommentar
TomSecret Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 det går vel an å DISABLE både mus og kamera i windows? Det bør vel gjøre susen når det kommer til strømbruk på disse? 5602783[/snapback] Problemet gjelder ikke USB 1.0/1.1, bare USB 2.0 (altså ikke mus). Det er også en registry-fix i artikkelen fra anandtech som det henvises til tidligere i tråden. Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Vi får håpe noen klarer å få dette til... har ikke fått tid til å lese gjennom andatech artikkelen... Lenke til kommentar
varmluft Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Endelig fikk jeg A6ja i dag. Slå den på > valgte norsk > nå går harddisk i flere timer, 4 timer. Hva er galt? Tar det så lang tid for å installere XP? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 tok under en time for meg.... prøv på nytt hvis det ikke skjer noe. Lenke til kommentar
varmluft Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 tok under en time for meg.... prøv på nytt hvis det ikke skjer noe. 5605795[/snapback] Må dvd-platen legges i dvd-spiller? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) jeg måtte ikke gjøre noe annet enn å slå den på så tviler på det. men du kan jo sikkert prøve. forresten hvordan kommer man inn i bios på denne maskinen.? prøvde både delete, f1 og esc. Endret 14. februar 2006 av 2mass Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 hehe, F2 Fant ut det litt for sent, derfor jeg har det problemet jeg har... Forresten. Med tanke på det problemet jeg har, som sannsyndlighvis kun kan løses med en Windows XP Pro plate av rett sort, skal jeg henvende meg til komplett.no (selger) eller ASUS? på Recovery DVDen står det at den er laget av Symantec og all Support går igjennom ASUS.. Evt. hvor henvender jeg meg til ASUS? er det noen support-steder i norge? (fant ingen) mail? fon? Nåja, den funker jo helt fint nå også, men hvis jeg først har en orntli' nøkkel er det jo koseilg å bruke den også Og btw, tok litt under 2 timer fra jeg satte inn batteriet til jeg installerte winamp, så hørtes ut som om det var no merkelig med Varmluft's maskin :S Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Norway Asus Nordics Finlandsgatan 16, 4 Tr. 16474 Kista, Sweden +47-2316-2682 der er support for Asus Norge. men hvordan kan det være +47 når det er i sverige ?! har sendt mail til ms jeg men ser ikke ut som jeg får noe svar, spørte om det er mulig å kun få en norsk win xp pro sp2 cd siden jeg har en lisens men mangler cd.. Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Takketakk! angående telefon nummer er det vel ikke mer avansert enn at de har fått telenor til å gi dem et servicenummer, så man slipper å betale utenlands-takst Sjekka litt og det er definitivt ett norskt nummer til Asus Lenke til kommentar
varmluft Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Og btw, tok litt under 2 timer fra jeg satte inn batteriet til jeg installerte winamp, så hørtes ut som om det var no merkelig med Varmluft's maskin :S 5607056[/snapback] Jeg fikk til nå. Jeg fulgte rådet til 2mass ved å slå pc'en av og på igjen, men brukte ikke cd-platen. Det tok ca. en timer Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) yay you Og tips: Ikke slette Restore-partisjonen på 1,9GB Endret 14. februar 2006 av DODweb.org Lenke til kommentar
varmluft Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hvorfor er det ikke mulig å oppdatere "Sikkerhetsoppdatering for Windows XP (KB913446)? Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 fra asus cd'n eller? kan evt. være at den ikke støtter norsk eller noe, jeg husker ikke å ha fått noen sånne problemer. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 hvordan ble det med bildene gutter? sitter bare å venter på den eveinnelige rå'a (tør ikke bestille uten jobb ved siden av studiet, det er slik man ikke får betalt husleia og blir husløs...). gledere meg max til å kunne bestille! Lenke til kommentar
dh_iglocska Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 hvordan ble det med bildene gutter? sitter bare å venter på den eveinnelige rå'a (tør ikke bestille uten jobb ved siden av studiet, det er slik man ikke får betalt husleia og blir husløs...). gledere meg max til å kunne bestille! 5625226[/snapback] Hadde ikke tid til å ta bilder, spiller hele tiden BF2 på min A6Ja Skal ta noen bilder nå! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5597237 der er ett bilde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå