Cowboystrekk Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Uhm, den andre tråden ble stengt.. er ikke det litt bakvendt? hadde vel vert bedre å stenge denne nedspammede tråden, og bruke den rimelig ferske tråden som hadde en virkelig forseg-gjort første post om maskinen? Eller bare jeg som er sær? 6083559[/snapback] Helt enig, denne tråden er tilnærmet ubrukelig, i den andre oppdaterte i det minste trådstarter den jevnlig Lenke til kommentar
kadaver Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg har ikke oppdatert denne tråden av den enkle grunn av at jeg kjøpte en annen maskin enn A6JA. Jeg har av samme grunn heller ikke fulgt med stort i denne tråden. Dersom noen ønsker å skrive en oppsummering av hva som finnes i tråden så kan dersom det PMes til meg så skal jeg legge det inn i første post. Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 hei... jeg har nå bestilt Asus A6Ja den beste versjonen.. så lurer jeg på om det er noe jeg må gjøre før jeg starter den opp? hvor lenge må jeg lade den før jeg kan bruke den? kan jeg bruke den mens den lader opp første gangen? takker for svar! Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) hei... jeg har nå bestilt Asus A6Ja den beste versjonen.. så lurer jeg på om det er noe jeg må gjøre før jeg starter den opp? hvor lenge må jeg lade den før jeg kan bruke den? kan jeg bruke den mens den lader opp første gangen? takker for svar! 6107441[/snapback] tja, kan nå fortelle hva jeg gjorde, vet ikke om det var riktig, men det maskinen funker iallefall... Satt maskinen i laderen klokken 15.00 og startet den opp. Da begynte en ganske lang instalasjonsprosess som for det meste gikk for seg selv. Tok rundt 2 timer. Etter det brukte jeg den helt vanlig og den stod på ladning til 7.00 neste morgen. (sikkert ikke nødvendig med så lenge, men) Håper dette hjalp! Vil forresten si at jeg er kjempefornøyd med maskinen, kjører Half-Life 2 enkelt med det meste på high, samme med Age of Empires 3. Fikk rundt 6000 poeng i 3dmark03, vet ikke om det er så bra men ( har den "dårligste" versjonen (1.66 cpu, 512 mb minne 80 gb hdd) PS: Noen som har fått mediaknappene på forsiden til å funke med winamp? Endret 15. mai 2006 av sv1 Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 PS: Noen som har fått mediaknappene på forsiden til å funke med winamp? Lurer på det samme her ja, får heller ikke til check-mail funksjonen med hotmail, hvis det i det hele tatt er mulig... er forøvrig utrolig fornøyd med min maskin ja! Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 er det egentlig word og excel på A6Jaen?? hvor finner jeg de? og hvordan kan jeg få et batteri ikon nede i hjørnet som viser hvor mye batteri jeg har igjen? takk Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 er det egentlig word og excel på A6Jaen?? 6112254[/snapback] Nå får jeg ikke min maskin før på torsdag, men jeg tviler på at word og excel er med. Microsoft office pakken koster fort ett par kroner ser du Leger ved en link så kan du selv bestemme om du vil kjøpe Microsoft office 2003 Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 PCen min klarer ikkje å lese Memory Stick Duo kortet mitt. Er det ikkje bare å sette kortet i adapteren og putte den inn i kortleseren? Når eg gjer dette med SD kortet mitt så funker det fint, men når eg putter inn MS kortet mitt så skjer det ingenting... Lenke til kommentar
anbar Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) er det egentlig word og excel på A6Jaen?? 6112254[/snapback] Nå får jeg ikke min maskin før på torsdag, men jeg tviler på at word og excel er med. Microsoft office pakken koster fort ett par kroner ser du Leger ved en link så kan du selv bestemme om du vil kjøpe Microsoft office 2003 6112388[/snapback] nei det følger ikke med office, men ja du kan få noe bedre gratis Endret 16. mai 2006 av anbar Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 er det egentlig word og excel på A6Jaen?? 6112254[/snapback] Nå får jeg ikke min maskin før på torsdag, men jeg tviler på at word og excel er med. Microsoft office pakken koster fort ett par kroner ser du Leger ved en link så kan du selv bestemme om du vil kjøpe Microsoft office 2003 6112388[/snapback] nei det følger ikke med office, men ja du kan få noe bedre gratis 6115165[/snapback] Openoffice er da ikke bedre, er det det?? Men at det er et veldig bra program er det absolutt ingen tvil om. Hvordan er egentlig skriveprogrammet i openoffice? Er det sammelignbart med word? Og hvordan fungerer ordboka? |mEg| Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 PS: Noen som har fått mediaknappene på forsiden til å funke med winamp? Lurer på det samme her ja, får heller ikke til check-mail funksjonen med hotmail, hvis det i det hele tatt er mulig... er forøvrig utrolig fornøyd med min maskin ja! 6109861[/snapback] søkte litt på plugins på winamp.com, men har ikke funnet noe. Fant derimot noe annet som kanskje var litt kult Her Der ser du noen plugins som du kan bruke til å styre winamp fra mobilen Men ser at de har noen plugins til å styre winamp med mediaknapper på dell og toshiba, kan jo teste de Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) hvordan kan man sende filer til mobilen via bluetooth? når jeg prøver å koble til mobilen begynner den å ringe opp og masse tull... glem det jeg fant det ut.. og forresten hva må jeg gjøre før jeg laster ned omegadrivere til skjermkortet? må jeg gjøre noe egentlig? Endret 17. mai 2006 av yo_flo Lenke til kommentar
anbar Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 er det egentlig word og excel på A6Jaen?? 6112254[/snapback] Nå får jeg ikke min maskin før på torsdag, men jeg tviler på at word og excel er med. Microsoft office pakken koster fort ett par kroner ser du Leger ved en link så kan du selv bestemme om du vil kjøpe Microsoft office 2003 6112388[/snapback] nei det følger ikke med office, men ja du kan få noe bedre gratis 6115165[/snapback] Openoffice er da ikke bedre, er det det?? Men at det er et veldig bra program er det absolutt ingen tvil om. Hvordan er egentlig skriveprogrammet i openoffice? Er det sammelignbart med word? Og hvordan fungerer ordboka? |mEg| 6115629[/snapback] prøv det ut.... litt annerledes interface, men blir du vant til det er det herlig! det er tross alt gratis så hvorfor ikke prøve`? Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har brukt OpenOffice på hjemme pc'n i seks måneder og er meget godt fornøyd. Litt anderledes i begynnelsen, men man blir fort vant med det. Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 hei... nå har jeg netopp lastet ned driveren til skjermkortet på asus.no men når jeg skal zippe mappen så kommer det en melding om at mappen er skadet eller ugyldig... hvorfor skjer dette?? takker for svar... Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Jeg har brukt OpenOffice på hjemme pc'n i seks måneder og er meget godt fornøyd. Litt anderledes i begynnelsen, men man blir fort vant med det. 6124343[/snapback] Hvordan er "ordretteren" som er innebygget i openoffice. Har programmet støtte for norsk ordretting? Edit: Dette her er kanskje litt off-topic sådet blir det siste jeg spør om i denne tråden som er urellevant stoff. Endret 18. mai 2006 av Torland Lenke til kommentar
anbar Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har brukt OpenOffice på hjemme pc'n i seks måneder og er meget godt fornøyd. Litt anderledes i begynnelsen, men man blir fort vant med det. 6124343[/snapback] Hvordan er "ordretteren" som er innebygget i openoffice. Har programmet støtte for norsk ordretting? Edit: Dette her er kanskje litt off-topic sådet blir det siste jeg spør om i denne tråden som er urellevant stoff. 6129989[/snapback] ordretteren fungerer helt likt som i office. med støtte for bokmål og ynorsk (tror også samisk men er ikke sikker). det er veldig enkelt å installere dem, du åpner bare office og trykker på file ->wizards -> install new dictonaries.... Lenke til kommentar
anbar Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 hei... nå har jeg netopp lastet ned driveren til skjermkortet på asus.no men når jeg skal zippe mappen så kommer det en melding om at mappen er skadet eller ugyldig... hvorfor skjer dette?? takker for svar... 6129790[/snapback] last den ned en gang til eller bruk omega driverne Lenke til kommentar
Joanna Dark Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 er det greit å bare slette catalyst control center siden jeg har ati tray tools? Lenke til kommentar
Djerveste Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei! Kjøpte meg en A6Ja for noen uker tilbake og er veldig fornøyd. Det jeg lurer på er om noen har klart å overklokke CPU og/eller skjermkortet? Med default bios er det tydeligvis ikke mulig å klokke prosessoren, og jeg har prøvd å klokke skjermkortet uten særlig hell. ATI Tools sier at det ikke støtter skjermkortet. Har for øyeblikket de siste Omegadriverne installert. -Johan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå