anbar Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Eneste som jeg tror er litt negativt er at det er vanskelig å arbeide på den, når man vet at man kan spille BF2 istedet... Og hva mente du med at vinduene svarer noen få minuter senere, med en IDE harddisk, er det du mener? 5777931[/snapback] Tror det han mente var at han åpnet mange sider på en gang, leste gjennom en og en, svarte kanskje på noen, da han kom til denne tråden hadde jeg allerede svart det samme han skulle skrive... Lenke til kommentar
dh_iglocska Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jepp, akkurat som du sier. Lenke til kommentar
RoarG Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Har den DVI-utgang?? På spek'en til 2400-modellen står det ingenting om DVI, mens på T2300 spek'en er DVI med... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 ja den har DVI S Video og VGA. min med T2300 har hvertfall det, da har nok den dyrere det og. Lenke til kommentar
BoyBlue Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Fikk min Asus a6ja fra Komplett på lørdag. La det være sagt; jeg liker virkelig denne maskina! Mange av grunnene er nevnt her i denne tråden. Men jeg lurer på om noen av dere andre har opplevd problemer med bluetoothen. Får ikke min opp å gå... Har lastet ned nye drivere fra asus uten at det hjalp.Kjeeedelig Lenke til kommentar
dh_iglocska Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hmm, det er rart, er online med mobilen min (Bluetooth -> GPRS) akkurat nå, fungerer helt perfekt... Hva prøver du å gjøre med BT? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 har du trykket på den der wireless console og slått på¨ BT? det er den blåe greia nede ved klokka Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 har du trykket på den der wireless console og slått på¨ BT? det er den blåe greia nede ved klokka Lenke til kommentar
bidz Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Har lagt merke til en snodig ting på min A6Ja... Det virker nesten som LCD panelet er i 16-bits farge eller noe sånt... Ser tydelig farge ujevnheter/streker på bilder/video og slikt. Har sammenligned med dama sin Inspiron 6000 (WXGA uten TrueLife/Glossy) og de samme bildene/videoene er helt smooth i fargene på hennes skjerm. For og si det på en enkel måte, når jeg ser på det bildet jeg har vedlagt i fullskjerms modus på min skjerm, så kan det se ut som skjerminnstillingene er satt i 16-bits modus - dvs at fargeovergangene er ganske enkle og se (ser ut som streker), noe det IKKE skal være i 32-bits fargemodus (som min er satt til). Jeg har også prøvd med forskjellige Catalyst drivere, både de som følger med notebook'en, nyeste omega drivere samt catalyst 6.3 som er moddet for notebook's - og problemet er tilstede i alle driverne. Hadde satt STOR pris på om dere som har en A6Ja kunne ha lastet ned bildet jeg har lagt ved og sjekket om fargeovergangen er helt 100% smooth på deres skjerm, eller om dere ser tydelige streker i fargeovergangene - for så og si fra hva resultatet er i denne tråden. Mulig det er en feil i mitt LCD panel, og dette er da den enkleste måten for meg og finne ut av dette. Øverst til venstre i dette bildet (fullskjerm) skal det være ganske så enkelt og legge merke til det. Endret 20. mars 2006 av bidz Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 er sånn hos meg og. skjermen på dell i6000 som jeg hadde før var ganske mye bedre... Lenke til kommentar
anbar Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 skal sjekke det når jeg kommer hjem, er på jobb Lenke til kommentar
dh_iglocska Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det er faktisk en bug, og A6Ja bruker 16 bit! Du må oppgradere BIOSen fra Asus sin side, og det blir bra igjen Lenke til kommentar
anbar Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 software bios oppgradering, eller diskett opplegg? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det er faktisk en bug, og A6Ja bruker 16 bit! Du må oppgradere BIOSen fra Asus sin side, og det blir bra igjen 5783558[/snapback] Asus Live Update sier at det ikke er no nye BIOS'er for min maskin... Men kan se om jeg finner noe på Asus siden. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Lastet ned siste BIOS på Asus sine sider for A6Ja, BIOS 207 (205 var installert på min maskin). Brukte Asus Winflash (som ligger i Asus Utility mappen i Start menyen) til og flashe BIOS'en. Fargeovergangene er helt smooth som de skal være nå, så dette fikset problemet for min del! Bra, for ellers hadde jeg returnert maskinen.. Ville vært ubrukelig til bilderedigering og slikt med konstant 16-bits fargeoppløsning! Endret 20. mars 2006 av bidz Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 software bios oppgradering, eller diskett opplegg? 5783579[/snapback] Det hadde jo tatt seg ut om det var med diskett, da A6Ja ikke leveres med diskettsjatsjon Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 satser på at mamoz får maskina mi i morgen. han som bestilte den på fredag sa senest tirsdag, så da stoler vi på det enn så lenge. hva er det dere har fiksa på den for å få best mulig ytelse og alt på den? bidz har akkurat nevnt bios'en, BIOS Ver.207AS fant jeg her, for å gjøre det enklere for resten... men her ligger jo mye annet også, er dette slikt som allerede er installert, eller er det new and improved greier? Realtek HD Audio driver, AFLASH2 Utility v2.10, Lan Driver, ATK0100 ACPI UTILITY, TOUCHPAD driver, pluss drivere og kanskje utilitys til 3 forskjellige 1.3mp kamera, Liteon, D-Max og BisonCam. noen osm har testet noe av dette, eller funnet behov for det? noe annet smart man kan tenke på, for oss som ikke er vant med å kjøpe laptop, eller en "ferdigmaskin" overhodet? Lenke til kommentar
BoyBlue Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Fikk min Asus a6ja fra Komplett på lørdag. La det være sagt; jeg liker virkelig denne maskina! Mange av grunnene er nevnt her i denne tråden. Men jeg lurer på om noen av dere andre har opplevd problemer med bluetoothen. Får ikke min opp å gå... Har lastet ned nye drivere fra asus uten at det hjalp.Kjeeedelig 5782905[/snapback] Har nå fått BT opp å gå. Hadde oversett "wireless console". Når jeg derfra slo på BT så kunne installasjonen av BT begynne. Etter omstart funka det Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 akkurat som jeg sa... hadde samme problemet selv, holdt på å formatere før jeg prøvde det... Lenke til kommentar
anbar Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Har funnet en negativ ting... en ganske alvorlig også... Jeg har fått senebetennelse og øm langefinger av for mye spilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå