DODweb.org Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hadde det ikke vært får at jeg kjøpte min A6Ja når jeg gjorde får å han en maskin med meg når jeg dro til tyskland på fredag hadde jeg gått for en sånn en... heh.. fiine fiine maskinen. Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har akkurat snakket med noen hyggelige folk på psdata og de kunne bekrefte at hastigheten på disken i den "nye" vesjonen av ASUS A6Ja var på 5400 rpm . 5720071[/snapback] snakke med dem jeg også.... de så at den var 5400rpm ja... nå er jeg nesten sikker på at jeg skal ha denne fra psdata Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 hva synes dere som har asus a6ja om musen som følger med?? har dere noen bilder?? hva med bærevesken? Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Musa fra sia Musa fra oven Veska, lukket Veska, åpen Selv er jeg godt fornøyd med begge, de funker til det de er ment som. Endret 8. mars 2006 av DODweb.org Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 takk skal du ha! har lenge lurt på hvordan denne musa så ut.... ser bra ut.... Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Musa fra siaMusa fra oven Veska, lukket Veska, åpen Selv er jeg godt fornøyd med begge, de funker til det de er ment som. 5720280[/snapback] hva synes du om skjermen?? er den irriterende fordi den er glossy?? legger du mye merke til reflekser på skjermen? Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 syns faktisk den er bra fordi den er glossy, jeg. Første gangen jeg fyrte opp en DVD (SWIII:ROTS) var førsteintrykket WOW!! - ser nesten heller en dvd på laptoppen enn på hovedmaskinen med 21", hadde ikke vert noe sprøsmål hvis jeg kunne koble Z5500'n på A6'en. blir vel no optisk lydkort etterhvert.. uansett. Har hatt veldig lite problemer med reflex. Så Apollo13 her om dagen i bilen mens jeg venta på noen, sola sto nesten rett på. Vippa skjermen noen grader og skrudde opp lysstyrken, hadde ingen problemer. Heller 'glossy' en matt, syns jeg. Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 det høres bra ut...... tusen takk for svarene DODweb! hvilkene spill spiller du på denne?? hvis du spiller i det heletatt da.... Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Need for Speed: Most wanted World of Warcraft GTA: San Andreas MS Flightsimulater 2004Pro Battlefield2 StarWarsGalaxies Største begrensningen på det grafiske er oppløsninga, kjører alt på max (bortsett fra antialiasing) Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) ok... høres rått ut... jeg vurderer og kjøpe farcry til denne pcen... tror jeg kan kjøre alt på max da?? hva er antialiasing? Endret 8. mars 2006 av yo_flo Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 kan sjekke seinere, mener jeg har det her et sted Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg har da altså satt inn en 1024 brikke i min (komplett)A6Ja, så jeg har 1500mb å gå på. + at jeg kjører Omega-drivere.. uten at jeg kan si noe fra eller till på ytelse der bah, dobbel post. men. Antialiasing er kantutjevning. uten det blir en skrå strek veldig kantete alà Paint. antialiasing gjør disse kantene mye smoothere. det var den enkle versjonen, er midt i et wow raid Endret 8. mars 2006 av DODweb.org Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 ok... hehe... jeg skal da ha den "nye" versjonen fra psdata og den har 1gb ram heldigvis.... Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 K, farcry er isntallert. Satte alt på max/very highbortsett fra aa og af, 0 lag i grafikken men kanskje litt lang loading tid. I spillet flyter alt helt upåklagelig, men har ikke kommet noe langt, er litt skommlt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 en dum ting er at det står 1.3mpx webcam på asus sine sider men jeg får bare VGA bilder men bryr meg ikke så mye egentlig. kan og hende at de mente den dyreste utgaven av A6Ja som har litt raskere cpu og mere ram og disk. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 en dum ting er at det står 1.3mpx webcam på asus sine sider men jeg får bare VGA bilder men bryr meg ikke så mye egentlig. kan og hende at de mente den dyreste utgaven av A6Ja som har litt raskere cpu og mere ram og disk. 5722687[/snapback] 1,3 er vel "software enhanced" (altså tullball)? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 kan godt hende, men jeg får ikke til det engang.. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Offtopic: DODweb.org: Et veldig ryddig skrivebord du har! hva er det du ikke har der? ontopic: hvor mye bråker den? kan man sitte i et klasserom (skrive/spille flash spill), under en prøve, uten at viften begynner å bråke fært? Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Hvis det er snakk om video er det vel VGA uansett? har et annet 1.3mpix webcam, klarte det en gang med noe spesi programvare, fikk et bilde i riktig oppløsning men ikke noe bedre enn det en K700 klarer. En del tester har også konkludert at det lille kameraet er OK for MSN, men ikke noe mer. Offtopic: DODweb.org: Et veldig ryddig skrivebord du har! hva er det du ikke har der? ontopic: hvor mye bråker den? kan man sitte i et klasserom (skrive/spille flash spill), under en prøve, uten at viften begynner å bråke fært? 5722857[/snapback] Hva jeg ikke har? plass, naturlighvis. Tenkte jeg skulle få opp noen bilder i den 'vis fram nerde-hula di' tråden. Ang lyd: I office/quiet og battery saving mode er den HELT stille. 0 lyd fra noen steder. (CD/DVD spilling er derimot ikke lydløst) da går den riktig nok på en 200mhz også ^^ men selv de mest stillegående modusene burde klare flash fint, kjører jo siste Word uten ugrunnet lag. Endret 8. mars 2006 av DODweb.org Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ok, nå ble jeg litt usikker/redd her: Fra komplett.no: "Lager Harddisk 100 GB - 4200 opm" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå