Eulogy Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 De får vel ikke den inn før om noen uker. Kan godt tenke meg en sånn også. PSdata er eneste nettbutikk som selger den, så den kan ikke fåes billigere andre steder. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Dere som har denne pcen og har prøvd den er den så ille fordi om hardisken er litt treg? 5695953[/snapback] jeg merker det ikke noe særlig i vanlig bruk, men hvis det er snakk om flytting av store filer feks da er den ganske treg... Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 se på denne http://www.mamoz.no/produkt/A6JA-Q028P%2FN...15.4_GL_DC.html Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ryker garantien visst ein bytter harddisk i denne sjølv? Er ikkje Core Duo 1,66GHz litt i minste laget? Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Den er billigere på psdata. 5696304[/snapback] Synes det står så lite om disse pcene.. hvorfor det? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hootie: Nei du mister ikke garantien ved å bytte harddisk selv. heisau: Kanskje det står lite om de nå fordi de er såpass nye? Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
jonnyh Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hootie: Nei du mister ikke garantien ved å bytte harddisk selv. 5697537[/snapback] Det står i manualen at garantien ryker om man bytter harddisk selv. Lenke til kommentar
smy Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hvordan er x1600 kort? ca sånt 6600? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hvordan er x1600 kort? ca sånt 6600? 5701493[/snapback] X1600 ligger på samme ytelsesnivå som Geforce 7800 Go (X1600 gjør det bedre i 3dmark05, ca 4200 poeng på en travelmate 8204wlmi som ble gjort av notebookforums.com, mens 7800go fikk rundt 3800 poeng i en inspiron 9400 i en test som ble gjort av hardware.no. 8204wlmi'en hadde dog 2.0ghz core duo, mens i9400'en hadde 1.83ghz core duo). Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 http://www.psdata.no/ps.asp?it=125383&mlevel=090200 synes denne så bra ut og så veldig dyr var den heller ikke.. hva synes dere? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det er jo den det er snakk om her. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det er jo den det er snakk om her. 5703670[/snapback] hehe, må prøve å følge bedre med Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg tror også at den har glossy skjerm, noe den "vanlige" A6Ja ikke har. jonnyh: Javel ja. Da har mange mistet garantien fordi de har byttet harddisken. Syns det er rart at man skal miste garantien hvis man bytter hd. Det er sikkert en feil. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 noen som har litt bedre bilder av A6JA jeg kunne ikke finne noen bra bilder så man fikk se pc helt? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jeg tror også at den har glossy skjerm, noe den "vanlige" A6Ja ikke har. jonnyh: Javel ja. Da har mange mistet garantien fordi de har byttet harddisken. Syns det er rart at man skal miste garantien hvis man bytter hd. Det er sikkert en feil. 5703698[/snapback] Har du fått dette bekreftet noe sted Eulogy? "glossy skjerm" jeg syntes dette er viktig i disse dager. Endret 5. mars 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
ols Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) noen som har litt bedre bilder av A6JA jeg kunne ikke finne noen bra bilder så man fikk se pc helt? 5703700[/snapback] Det er antagelig denne som er anmeldt på cnet. http://asia.cnet.com/reviews/notebooks/0,3...9097572p,00.htm Klikk på bildene for å forstørre. I testen får maskinen litt trekk for lav batteri-tid, ellers ikke noe spesielt. Personlig ville jeg aldri kjøpt bredskjerm (igjen). Desverrre har moten tatt helt av, så det blir stadig vanskeligere å finne akseptable maskiner med 4:3 skjermer. (det 17 tommers Dell-monsteret jeg har hatt i snart et år har jeg nå gjemt unna på en hylle under bordplaten -delvis også pågrunn av designen- og bruker istedet ekstern skjerm/tastatur. Det går an når man bruker maskinen nesten bare stasjonært, og når det er DVI utgang. Asusen har også DVI det er bra). Jeg ville ellers valgt A6Ja hvis bredskjerm ikke er noe hinder. 17 er meningsløst stort. Disse skjermene på bærbare kan man sitte forholdsvis nært inntil. (det gjør man jo automatisk med en bærbar), ergo er 15 mer enn tilstrekkelig. At større betyr bedre er en seiglivet myte som oppsto den gangen da alt var smått (og da de fleste brukte CRT, som man jo ikke kan sitte for nær). Argumentet med at film er mer virkningsfull på en stor skjerm svelger jeg ikke. Man kan koble til TV apapratet i stua, eller gjøre som jeg: Nyte miniatyriseringen! ps Under spesifikasjoner står det noe om skjermen som tyder på at den har refleks. Etter min mening er refleks en uting, men jeg medgir at akvariumseffekten kan se imponerende ut i første omgang. Jeg blir helt matt av reflekser. Endret 5. mars 2006 av ols Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg tror også at den har glossy skjerm, noe den "vanlige" A6Ja ikke har. jonnyh: Javel ja. Da har mange mistet garantien fordi de har byttet harddisken. Syns det er rart at man skal miste garantien hvis man bytter hd. Det er sikkert en feil. 5703698[/snapback] er glossy skjerm bra eller dårlig?? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg tror også at den har glossy skjerm, noe den "vanlige" A6Ja ikke har. jonnyh: Javel ja. Da har mange mistet garantien fordi de har byttet harddisken. Syns det er rart at man skal miste garantien hvis man bytter hd. Det er sikkert en feil. 5703698[/snapback] er glossy skjerm bra eller dårlig?? 5704649[/snapback] Varierer fra person til person. Du må nesten se det med egne øyne. Jeg synes det er supert, mens andre ikke liker det. Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Varierer fra person til person. Du må nesten se det med egne øyne. Jeg synes det er supert, mens andre ikke liker det. 5704667[/snapback] ok. kan man liksom se seg selv i bildet... som en tv skjerm....?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå