thekingof Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Er det noen som kan hjelpe meg?? jeg har plutselig fått problemer med Norton'en min... Jeg kommer meg ikke på internett, så da prøver jeg og starte opp norton men da får jeg bare en feil meling på "nmain.exe". Når jeg prøver og avinstallere får jeg en annen feilmeling som jeg ikke kommer på navnet på. Så jeg får alstå ikke til å avinstallere det... er det noen som har peiling?? trenger sårt litt hjelp Endret 5. januar 2006 av thekingof Lenke til kommentar
berxter Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Tja, en mulighet er at du har fått noe styggedom. Siden du ikke kommer deg på nett blir det vanskelig å kjøre noe online scan... Synes du skal laste ned Stinger til en diskett eller en minnepinne og kjøre den. Er du heldig løser dette opp såpass at du kommer på nett for en onlinescan, som Kaspersky og Panda . Ta begge! Noe som aldri skader er å renske ut søpla, ta en runde med crapcleaner . Den er heller ikke større enn at den går på en diskett.... Så bør du ta en omgang med HijackThis ; husk ikke kjør den fra zipfila, legg exefila f eks i rota på c:\ og kjør derfra. Så legger du ut HJTloggen her så er det sikkert noen som ser på den. Dette bør du gjøre uansett om du kommer på nett eller ikke; loggen får utmerket plass på diskett. Dog er det ikke sikkert at sykdommen skyldes noen infeksjon, men softwareproblemer/ konflikter i Norton. I såfall må du komme med flere opplysninger, den nøyaktige teksten på feilmeldinger osv. Bernt K Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Avinstalerer du ved å legge inn CD'en og velge install? Hvis du gjør det kommer det opp at det er installert og du får opp et valg "Remove all". Etter uninstall kan du jo legge det inn pånytt så fungerer det sikkert. Tror du må slette mappen Symantec og Norton manuelt og reboote etter uninstall Endret 5. januar 2006 av IceXCool Lenke til kommentar
berxter Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Vel, det er ikke nødvendigvis så enkelt. Følg denne linken til Symantecs egne sider for fjerning. Uansett opprettholder jeg det jeg skrev i forrige post om å kjøre online scan, da oppførselen til Norton kan være et symptom på alvorlig infekssjonssykdom. Bernt K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå