Staalkontroll Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg er syk å sulten! TIPS! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Salte kjeks pleier å funke ok. Ritz eller noe. God bedring! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg spiser hva jeg vil, men salt er bra fordi sykdommen tapper det fra kroppen. Husk å drikke mongomye og. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Spørs kordan du er sjuk, men mariekjeks,ritz kjeks er ihvertfall en klassiker og cola seff Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Paracet, snus, grændis og cola Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ja, ikke glem så mye smertestillende tabletter du kan tåle. Ellers blir du bare for trøtt til å spille CS. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 CS spiller jeg ikke, Ritz kjeks hater jeg og ikke drikker jeg cola. Vuderte Ostepanetter med Jalsberg og loff brød Lenke til kommentar
kimman Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Makaroni.. Duger godt, men ikke spis for mye.. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Nesten alle typer sopp! Skikkelig godt og tungt fordøyelig, spesielt om man spiser dem ubehandlet Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Litt stekt sopp er alltid godt, det kan jeg ha på panettene Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hvis du er forkjølet-syk kan du ta deg noen slurker med eple-eddik. Smaker helt for jævlig, men det tar knekken på forkjølelsen innen 24 timer Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ris binder magen er det mange som sier! Det er ihvertfall bra å spise dersom man er løs i magen, noe mange er på denne tiden av året. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Salt! Ritz, som nevnt, fungerer bra. Er syk jeg og, dessverre. Jeg synes at klementiner/appelsiner hjelper og, jeg, men det er ikke det beste å spise om du har løs mage. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Mørk sjokolade er veldig bra Enten mørk, eller masse lys, hehe. Jeg overlever på loff, vaniljejogurt og sjokolade når jeg er syk. Og kjeks. Kjeks er bra. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Nesten alle typer sopp! Skikkelig godt og tungt fordøyelig, spesielt om man spiser dem ubehandlet 5386815[/snapback] Pass bare på at det ikke spises columbiansk sopp, slik som Bertil i Bertils juletips gjorde. Selv foretrekker jeg nudler når jeg er syk. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ikke spis frukt! Det er ikke bra. Det er ikke noe godt for magen å spise bare frukt. Ikke drikk melk heller, det tykner slim man får i halsen når man er forkjøla, blant annet. Hva slags sykdom er det du lider av? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Bare alt for mye basiller å virus som har tatt over kroppen min. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg eter alltid potetskruer når jeg er sjuk.. Da blir det ordnings på sakene.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Bunkevis med vann. Peanøtter, chilinøtter, chips og saltstenger. Og hvis mamma er veldig grei lager hun hønsesuppe-ting, med piri piri oppi, tygger man piri piri-en, brenner man vekk det meste av slemme basilusker. Endret 5. januar 2006 av sluffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå