cyberman123 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Eg går på skule og bruker remote desktop til og styre dataen hjemme. Det har gått bra fram til nå, men nå har skulen blokkert alle portane inn til skulen og det er umulig og koble seg til dataen hjemme Er det noen mulighet og komme seg forbi spera og fortsette og styre dataen hjemme? PS: Ruteren min støtter ikkje advance ruting. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ja, de greiene som det står om på dinside.no det er et program du installerer på PC'n hjemme og så går det via browser på skolen. det fungerer gjennom alt. Lenke til kommentar
cyberman123 Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Ja, de greiene som det står om på dinside.nodet er et program du installerer på PC'n hjemme og så går det via browser på skolen. det fungerer gjennom alt. 5386708[/snapback] Skal teste det Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Tror jeg fant linken til stratos DINSIDE Lenke til kommentar
cyberman123 Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Ja, de greiene som det står om på dinside.nodet er et program du installerer på PC'n hjemme og så går det via browser på skolen. det fungerer gjennom alt. 5386708[/snapback] Skal teste det 5386778[/snapback] No har eg testa det og det virka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå