Joggster Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hvor mye hadde DU gitt for denne pc'en? Pentium Dual Core 3.0GHz 1GB RAm Geforce 7800 GT 250 GB Harddisk Chieftech midi tower DVD-Brenner Takk på forhond! Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 4000-5000, men så vet jeg ikke hvor gamle delene er og hvor mye de er brukt. Skulle hatt mere info. For allt jeg vet så kan det hende du har Value ram eller et par dyre OCZ brikker Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Den har ikke noen syke minne brikker eller noe slikt! Den er helt ny! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) ca 6000 vil jeg tro, men ikke helt sikker. edit: dø leif Endret 5. januar 2006 av AndyF Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ca. 5500 - 6500 kr Prisen er lavere enn de fleste andre PC'er med de samme egenskapene, men det er bare sånn, fordi den er brukt. Hvis det hadde vært en helt ny PC med de samme egenskapene i en butikk, tror jeg prisen hadde vært ca. 9000 - 11000 kr. (men da får man ofte med garanti osv.) Prisen er avhengig av: - Operativsystem (du har sikkert Windows XP, men du burde oppgi hvilken versjon (Home Edition/Proffesional)) - Hva slags CD'er (programvare) som følger med - Hvilken DVD-brenner det er (om den støtter DVD+/-RW, om den har Lightscribe osv.) Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 jeg mener nå at bare hardwaren er verdt mye mer, så spørs det hvor mye det er brukt da. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 jeg selger brukte pcer til daglig, det som mest folk tenker på er at den ikke er treig, at den er verdt et kjøp, om han kanskje drar de fleste spill, TILLEGG selger de fleste med skjerm, så du for ikke mer en 5000 kr.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 5000 - 6000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå