SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Tenkte kanskje det var fler her inne som liker melodiene fra MI, RoLC og CMI. Mekka en liten oppdatert versjon av disse melodien, kun fordi jeg fikk lyst. Om det ble så forferdelig bra vet jeg ikke, det er opp til dere. Men var iallefall nostalgisk som alle ville høyballer å lage det. Melodiene er fra introen til Curse of Monkey Island, mellompartiene er fra Monkey Island 2 ... SkyMarshall Arts - Monkey Island Endret 5. januar 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Haha! Genialt! Stå på og lag mer! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hehe.. nydelig, herlig feeling i den der ja. Gode vibber hele veien =) Det finnes vel ikke en samle-DVD med alle spillene eller noe slikt? Savner spillene. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Hehe, takk takk! Var feelingen jeg var ute etter også! @ Sundiver: Jo finnes en sånn DvD, flere faktisk. En av dem er HER! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Dette likte jeg! Vil sannsynligvis komme på iPoden min, sammen med "The Pirate Song"! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ahh takk for link, Marshall! Det er utsolgt der, men jeg ser ihvertfall hva jeg skal søke på ved andre webshops, noen har det sikkert inne Jeg har ingen av de andre titlene heller, hadde et par av de for mange år siden. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Konge! Skitbra låt! Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Dritbra ^^ Ble glad av å høre den Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg griner nesten, dette var nydelig. Venter på en versjon av Day of the Tentacle. ^^ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Der sa du no!! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 http://brillegeit.com/speaker_monkeyisland.ogg Det er godt å høre MI musikken igjen selv om jeg syntes et par av synthene du bruker er litt billige. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 jeg har ikke noen forhold til Monkey Iland sangen men lastet ned den mixen din. From Paris To Berlin. Den var konge! Satt her å var helt med Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Virkelig kos. Gleder meg til Lotus-remake'n! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Takker Ja Lotus er neste prosjekt ja. Men den er litt vanskelig merka jeg, ikke at det ikke blir noe av - det tar bare litt lenger tid. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 eneste jeg kan komme med er at jeg synes det var litt lav bit rate på `From Paris To Berlin`. Ellers dødsbra laget! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Ja tror jeg skal begynne å øke den litt! 192 er vel en god løsning vil jeg tro! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 oh yheah! Gjør det hvis ikke gjør jeg det hehe Sitter og laster ned diverse låter du har miksa. Må si jeg blir mer å mer imponert! Du kan virkelig det du driver med Sjekka hjemme siden din å. Mye morsomt og lese der, hehe liker måten dere er dere selv på å sier akkurat hva dere har på hjertet. Skal prøve å mekke meg en slik side selv, må lære meg Dreamweaver litt bedre bare hehe. Takk for inspirasjon! men nok OT. Vi snakkes btw: hvilket utsyr bruker du til å mixe med? Har du mikse bord osv? Stå på! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kan du ikkje joine oss da? Sky og meg har det koselig der vi sammen med resten av gjengen Bumper,whiner og ler godt på det forumet der indeed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå