Gå til innhold

Nettopp sett RahXephon - Trenger ny serie

Anbefalte innlegg

Jeg så ferdig de 15 siste episodene av RahXephon i går (serien overrasket meg veldig, var ganske treig i starten, men tok helt av på slutten), og trenger en ny serie nå. Synes egentlig at Rahxephon var helt på høyde med NGE, om ikke enda bedre.

Finnes det flere bra serier av typen RahXephon/Neon Genesis Evangelion? Altså litt mind-twisting/rare serier ^_^

Evt. andre mecha serier? Synes også Gundam Seed/Seed Destiny var veldig veldig bra, og har tenkt på å se Gundam Wing, men har sett første episoden, og synes egentlig den serien så ganske dårlig ut sammenlignet med Seed...?

Trenger anbefalinger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, det skal faktisk litt til for å finne noe som kan sammenliknes med NGE og RahXephon, de er ganske unike i sitt slag. Sistnevnte kan jeg se om og om igjen uten å bli lei. ;)

Vision of Escaflowne, Candidate for Goddess og Vandread kanskje. Sistnevnte er litt småbarnslig, men har noen av de beste spacebattles jeg har sett. Finnes talløse Gundam-serier, men er ikke sikker på hvilke av de mer ukjente som er bra eller dårlig siden jeg aldri kunne orket å se igjennom alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...