Pug Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg så ferdig de 15 siste episodene av RahXephon i går (serien overrasket meg veldig, var ganske treig i starten, men tok helt av på slutten), og trenger en ny serie nå. Synes egentlig at Rahxephon var helt på høyde med NGE, om ikke enda bedre. Finnes det flere bra serier av typen RahXephon/Neon Genesis Evangelion? Altså litt mind-twisting/rare serier ^_^ Evt. andre mecha serier? Synes også Gundam Seed/Seed Destiny var veldig veldig bra, og har tenkt på å se Gundam Wing, men har sett første episoden, og synes egentlig den serien så ganske dårlig ut sammenlignet med Seed...? Trenger anbefalinger Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Her har du en bra serie iallefall Full Metal Panic Full Metal Panic? Fumoffu (TV) Full Metal Panic! The Second Raid (TV) Endret 5. januar 2006 av AssKicR Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Her har du en bra serie iallefall Full Metal Panic Full Metal Panic? Fumoffu (TV) Full Metal Panic! The Second Raid (TV) 5386877[/snapback] Ser interessant ut ^_^ *laster ned første sesong/del* Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) burde kanskje ta en titt på Soukyuu no Fafner Den synes jeg er veldig bra.. Endret 5. januar 2006 av ZanZel Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hehe, det skal faktisk litt til for å finne noe som kan sammenliknes med NGE og RahXephon, de er ganske unike i sitt slag. Sistnevnte kan jeg se om og om igjen uten å bli lei. Vision of Escaflowne, Candidate for Goddess og Vandread kanskje. Sistnevnte er litt småbarnslig, men har noen av de beste spacebattles jeg har sett. Finnes talløse Gundam-serier, men er ikke sikker på hvilke av de mer ukjente som er bra eller dårlig siden jeg aldri kunne orket å se igjennom alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå