Gå til innhold

woo hoo, jeg hjalp en spill utvikler.

Anbefalte innlegg

jeg driver å spiller en beta av take command: 2nd manassas. og posta noen bilder fra et slag på forumet til utviklerne, de likte bildene og ba meg sende de til dem. det gjorde jeg og nå har bildene mine dukket opp på gamespot

http://www.gamespot.com/pc/strategy/takeco...tml?sid=6141810

jeg posta bildene her på dette foumet også i spill bilde tråden.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=350394&st=1460

http://www.madminutegames.com/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har virkelig savnet et skikkelig borgerkrig-spill, men synes grafikken så VELDIG utdatert ut...

Sammenligner da med Rome:total war. Det der lignet mer på Medieval: total war, som er mange år gammelt.

Hvordan er det å spille det da? Karakter 1-10, hvis de fikser feil, bugs ol.

Lenke til kommentar

vel er ikke så mye bugs å fikse, dette er det ultimate ACW spillet, motoren er perfect for Naplionic warfare.

og ikke prøv å spill rome med 100k mann(går ikke)

det taktiske aspekte er enormt en beste ai jeg har spillt mot, får juling nesten vær gang selv på easy, men når man greier å slå den er det veldig givende.

og kan si at grafikken er veldig good, ser litt tam ut på bilder, men er meget vakert å se 20k man med 200 kanoner give løs på hverandre.

og i motseting til slag i rome, som er over på 10-20 min, kan det ta mange timer å utkjemte de større slagene.

man kan spille fra brigde komanør med alt fra 300-2000 man, til full hær fører med ca. 50k under deg. og man kan enten styrr alt selv eller gi kjennerelle ordere til de under deg så utfører dem ordrene utrolig godt. alle ofiserer er ekte mennesker fra krigen og man kan ofte wikipeida navnet dem og leste grundig om folka du spiller.

Lenke til kommentar

her er det et quote fra gamespot tror jeg.

About MadMinute Games, Inc MadMinute Games, Inc is a true "garage game" company. The company was founded by two friends who, with minimal experience in the gaming industry, worked at night and on weekends for three and a half years to complete their initial project, Bull Run. Now joined by a group of volunteer designers and testers, they've soldiered on to produce MadMinute's second product, Take Command: 2nd Manassas. The MadMinute community is growing and the founders hope to someday work on the "Take Command" series full-time. Their combat engine has received excellent reviews and their AI has been lauded in numerous publications, even by the difficult to please "Grognards."

"Take Command: 2nd Manassas is the latest game based on MadMinute Games’s award-winning real-time game engine, which has been hailed by many critics as the greatest tactical Civil War PC engine of all time. While focusing on the essential elements of decision-making, the player needs to Take Command or be overcome by it

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...