BeNeFit Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Heisann. Lurer på dette med active directory. Vet at det er microsoft sin katalogtjeneste og at det blir brukt til maskinkontoer, pålogging osv.. Er det noe mer jeg burde vite om det? ? Roaming profile, group policy ? Og hva er fordelene med og bruke AD ? Lenke til kommentar
claus erik Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 hva er utgangspunktet ditt? Regner med at du har server Hvor mange brukere? Hva slags brukere? Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 hva er utgangspunktet ditt?Regner med at du har server Hvor mange brukere? Hva slags brukere? 5386603[/snapback] Har ikke server. Jeg trenger info til en oppgave jeg jobber med om ad. Lenke til kommentar
aslelid Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Fordelene med Active Directory er vel at informasjonen er lagret i en felles database.. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Dette er et ganske omfattende emne. Jeg ville ha funnet en bok om det, heller enn å spørre her. Det blir alt for mye å skrive i et innlegg her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå